|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Steur maakt heel wat wedstrijden het verschil op het middenveld, Berghuis is op dit moment verder dan Bounida |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Dit was geen beste wedstrijd, tjonge jonge wat zonde weer!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wint NEC van Feijenoord worden ze dit seizoen 2e, Ajax heeft het door een kutmoment laten liggen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wint NEC van Feijenoord worden ze dit seizoen 2e, Ajax heeft het door een kutmoment laten liggen Van Fitz Jim, de mongool. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad een mongool, wat een sukkel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook door één kutmoment, heel het seizoen naar de kloten want we hebben het gigantisch laten liggen |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| hadden we maar meer moeten afdwingen , te laf gespeeld , en en win je niet , helaas volgend jaar beter |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Mannen, even serieus. Fitz-Jim had gewoon pure pech met dat moment. Ik vind dergelijke penalty's überhaupt discutabel want je kan als lopende man nog altijd even snel je voeten tussen de bal en de uitverdedigende tegenstander gooien. In mijn optiek moet het dan andersom bestraft worden want de pijn is dan meestal niet misselijk als je met je wreef de noppen van je tegenstander raakt.
In dit geval stond onze verdediging gewoon te slapen toen de vrije trap genomen werd.
Het seizoen is al ver voor deze wedstrijd verkloot.
En helaas is onze Godts ook niet opgestaan vandaag om ons naar de 2e plek te leiden.
En als je dan toch wilt inzoomen op personen... Baas weer een paar keer zomaar de bal in de voeten van de tegenstander spelen.
Sutalo weer met een oliedomme actie waarmee hij het stadion weer uit de slaap haalde en feienoord weer energie kreeg...
Maar zoals gezegd het is al veel eerder verkloot. Te lang met Heitinga doorgegaan en uiteindelijk ook een wedstrijd of 2 misschien 3 te lang met Grim doorgegaan..
Helaas, hopen op een 3e plek nu en dat gaat al enorm lastig worden....
Politiek is a mothafucker want dat maakte dat er te laat is ingegrepen toen dat heel erg nodig was... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:27 schreef jodocus het volgende:hadden we maar meer moeten afdwingen , te laf gespeeld , en en win je niet , helaas volgend jaar beter Inderdaad veel te voorzichtig naar voor toe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:29 schreef AkaS het volgende:Mannen, even serieus. Fitz-Jim had gewoon pure pech met dat moment. Ik vind dergelijke penalty's überhaupt discutabel want je kan als lopende man nog altijd even snel je voeten tussen de bal en de uitverdedigende tegenstander gooien. In mijn optiek moet het dan andersom bestraft worden want de pijn is dan meestal niet misselijk als je met je wreef de noppen van je tegenstander raakt. In dit geval stond onze verdediging gewoon te slapen toen de vrije trap genomen werd. Het seizoen is al ver voor deze wedstrijd verkloot. En helaas is onze Godts ook niet opgestaan vandaag om ons naar de 2e plek te leiden. En als je dan toch wilt inzoomen op personen... Baas weer een paar keer zomaar de bal in de voeten van de tegenstander spelen. Sutalo weer met een oliedomme actie waarmee hij het stadion weer uit de slaap haalde en feienoord weer energie kreeg... Maar zoals gezegd het is al veel eerder verkloot. Te lang met Heitinga doorgegaan en uiteindelijk ook een wedstrijd of 2 misschien 3 te lang met Grim doorgegaan.. Helaas, hopen op een 3e plek nu en dat gaat al enorm lastig worden.... Politiek is a mothafucker want dat maakte dat er te laat is ingegrepen toen dat heel erg nodig was... Fitz Jim is een amateur was niet voor niets uitgeleend geweest aan Excelsior, door zijn actie dag 2e plaats.
Mede door de wissels werd het verdedigend minder doodgewoon omdat jongetje Steur gewisseld werd. Kijk de wedstrijden maar terug wanneer ze hem wisselen werd het minder en ktefen we doelpunten tegen omdat we het middenveld uit handen gaven.
Mokio, Rosa en Tomiyasu speelden een goede wedstrijd. Berghuis ook gewoon goed, Bounida niets van gezien, als ook Weghorst en Dolberg niet.
Ik zeg het niet snel maar ook Sutalo speelde naar behoren op een paar schoonheidsfoutjes na.
Al met al hadden we meer voor uit moeten denken, wij moesten winnen daardoor niet gelukt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:29 schreef AkaS het volgende:Mannen, even serieus. Fitz-Jim had gewoon pure pech met dat moment. Ik vind dergelijke penalty's überhaupt discutabel want je kan als lopende man nog altijd even snel je voeten tussen de bal en de uitverdedigende tegenstander gooien. In mijn optiek moet het dan andersom bestraft worden want de pijn is dan meestal niet misselijk als je met je wreef de noppen van je tegenstander raakt. In dit geval stond onze verdediging gewoon te slapen toen de vrije trap genomen werd. Het seizoen is al ver voor deze wedstrijd verkloot. En helaas is onze Godts ook niet opgestaan vandaag om ons naar de 2e plek te leiden. En als je dan toch wilt inzoomen op personen... Baas weer een paar keer zomaar de bal in de voeten van de tegenstander spelen. Sutalo weer met een oliedomme actie waarmee hij het stadion weer uit de slaap haalde en feienoord weer energie kreeg... Maar zoals gezegd het is al veel eerder verkloot. Te lang met Heitinga doorgegaan en uiteindelijk ook een wedstrijd of 2 misschien 3 te lang met Grim doorgegaan.. Helaas, hopen op een 3e plek nu en dat gaat al enorm lastig worden.... Politiek is a mothafucker want dat maakte dat er te laat is ingegrepen toen dat heel erg nodig was... Sorry maat, veel in dit verhaal ben ik het mee eens behalve met betrekking tot die clown Fitz Jim. Zo klaar met dit amateurtje. Mag van mij direct in de uitverkoop. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sorry maat, veel in dit verhaal ben ik het mee eens behalve met betrekking tot die clown Fitz Jim. Zo klaar met dit amateurtje. Mag van mij direct in de uitverkoop. Wijndal also...die werd elke keer voorbij gelopen door de Algerijn. niet meer in laten invallen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:29 schreef AkaS het volgende:Mannen, even serieus. Fitz-Jim had gewoon pure pech met dat moment. Ik vind dergelijke penalty's überhaupt discutabel want je kan als lopende man nog altijd even snel je voeten tussen de bal en de uitverdedigende tegenstander gooien. In mijn optiek moet het dan andersom bestraft worden want de pijn is dan meestal niet misselijk als je met je wreef de noppen van je tegenstander raakt. In dit geval stond onze verdediging gewoon te slapen toen de vrije trap genomen werd. Het seizoen is al ver voor deze wedstrijd verkloot. En helaas is onze Godts ook niet opgestaan vandaag om ons naar de 2e plek te leiden. En als je dan toch wilt inzoomen op personen... Baas weer een paar keer zomaar de bal in de voeten van de tegenstander spelen. Sutalo weer met een oliedomme actie waarmee hij het stadion weer uit de slaap haalde en feienoord weer energie kreeg... Maar zoals gezegd het is al veel eerder verkloot. Te lang met Heitinga doorgegaan en uiteindelijk ook een wedstrijd of 2 misschien 3 te lang met Grim doorgegaan.. Helaas, hopen op een 3e plek nu en dat gaat al enorm lastig worden.... Politiek is a mothafucker want dat maakte dat er te laat is ingegrepen toen dat heel erg nodig was... Flikker op man. Fitz Jim pech?
Baas had geen hele goede wedstrijd. Sutalo was gewoon echt sterk. Inzoomen kan jij als de beste en dan vooral de echt slechte spelers even niet benoemen. Namelijk Weghorst, maar dat doe je niet omdat je fan bent van deze man. Compleet verschrikkelijk is deze man. Fitz Jim is hier gewoon dom, zoals jij dag vond bij die 2 penalties die Baas veroorzaakte in de CL.
Jou woorden komen terug bij je, omdat je altijd met 2 maten meet. Elke keer noem je spelers op die jij het liefst niet ziet voetballen. Geen enkele keer heb je het dan over spelers die jij eigenlijk wel ziet zitten. Eerlijk, wijndal komt er in. Gelijk krijgt die Mousa kansen en ruimte. Misschien eens gewoon benoemen wat er gebeurd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wijndal also...die werd elke keer voorbij gelopen door de Algerijn. niet meer in laten invallen Die Wijndal staat er een paar minuten in en werd er wel 10 keer uitgerend. Echt verschrikkelijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wijndal also...die werd elke keer voorbij gelopen door de Algerijn. niet meer in laten invallen Het verschil toen Wijndal die Jap moest vervangen !!! mijn god zet dan aub maar een jonkie er in uit Jong Ajax.Hele domme actie van Fritz maar daar hebben we het seizoen niet mee verkloot,dat is al eerder gebeurd.Mijn hoop is dat die Jap niet ernstig geblesseerd is dan zie ik ons alsnog veel punten pakken en misschien nog wel 2 of 3 worden. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sorry maat, veel in dit verhaal ben ik het mee eens behalve met betrekking tot die clown Fitz Jim. Zo klaar met dit amateurtje. Mag van mij direct in de uitverkoop. Geen probleem maat, ik vrees verder dat het alleen maar nog zuurder gaat worden. Komen wedstrijden aan die Ajax in het verleden vaak heeft verloren, ook thuis. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2026 - 07:32 schreef p111 het volgende:[..] Het verschil toen Wijndal die Jap moest vervangen !!! mijn god zet dan aub maar een jonkie er in uit Jong Ajax.Hele domme actie van Fritz maar daar hebben we het seizoen niet mee verkloot,dat is al eerder gebeurd.Mijn hoop is dat die Jap niet ernstig geblesseerd is dan zie ik ons alsnog veel punten pakken en misschien nog wel 2 of 3 worden. Volgens mij wees hij naar zijn hamstring.. dat zou niet best zijn... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| je moet voetballen om te winnen , en dat hebben we niet gedaan , tja dan krijg je de deksel op je neus |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2026 - 03:14 schreef freakie het volgende:[..] Die Wijndal staat er een paar minuten in en werd er wel 10 keer uitgerend. Echt verschrikkelijk. Die heeft Ajax alleen maar veel geld gekost |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2026 - 08:25 schreef AkaS het volgende:[..] Geen probleem maat, ik vrees verder dat het alleen maar nog zuurder gaat worden. Komen wedstrijden aan die Ajax in het verleden vaak heeft verloren, ook thuis. Inderdaad krijgen we nog zware wrdstrijden die we niet zo maar winnen, zoals Twente en PSV thuis
Wat ik al eerder liet weten hebben we de 2e plaats gisteren en voorgaande wedstrijden uit handen gegeven, dit kost ons miljoenen nu we de C.L. missen volgend seizoen
Heb er flink de balen in dat we gisteren totaal niet hebben aangevallen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2026 - 08:54 schreef jodocus het volgende:je moet voetballen om te winnen , en dat hebben we niet gedaan , tja dan krijg je de deksel op je neus Zo is het zeker Jodocus, veel te angstig gespeeld tegen een Feijenoord die aanvallend onmachtig was |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Erg jammer dit gelijkspel. Anders hadden we echt dichterbij kunnen komen op de ranglijst. Maarreh...na de 0-1 vergat Ajax gewoon te voetballen, alleen maar teruglopen en terugspelen. Ik zag niet de wil om het spel te maken. Invaller Wijndal was dramatisch slecht en ik snap niet dat hij nog steeds bij de selectie zit, Godt onzichtbaar en Fitz Jim gewoon te traag met instappen en daardoor de pingel tegen. Na de 1-1 bleef Ajax onmachtig en was de tegenstander scherper en aanvallender. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Denk dat Garcia op zijn Farioli 's de winst wilde stelen uit Rotterdam maar in de counter lieten wij het volledig afweten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2026 - 18:30 schreef AkaS het volgende:Denk dat Garcia op zijn Farioli 's de winst wilde stelen uit Rotterdam maar in de counter lieten wij het volledig afweten. Garcia wilde compact verdedigen en compact aanvallen met Ajax. van dat laatste kwam niet veel terecht. Ajax werd terug gedrongen door Feijenoord die ook compact speelden, dit is het handelsmerk van Dick Advocaat, al jaren lang.
Het is vreemd om te lezen dat Klaassen schijnbaar 20 minuten lang de bal niet heeft aan geraakt. What the fuck!
Godts heeft zijn kunsten niet vertoond gisteren, een balletje terug of naar links en rechts, dat was het wel. Zou het te maken hebben dat hij voor de klassieker opgeroepen was voor het nationale team van Belgie, zich daardoor gespaard hebbende ???
Wijndal nooit meer opstellen werd als een kleuter voorbij gelopen door Hadj Moussa.
Mokio, Steur en Tomiyasu waren echt goed Maar goed het was niet de wedstrijd waar ik op had gehoopt, Ajax viel mij zwaar tegen!!! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wat n verschrikking deze wedstrijd. Zat lekker in de zon met n biertje gisteren en heb geen spijt van mijn keuze. Gelijkspelletje stond vrijwel vast want beide teams zijn niet in staat om goed voetbal te spelen. Net samenvatting gezien maar zelfs die was niet om aan te gluren.... Kruis over dit seizoen en hopen op betere tijden mannen!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2026 - 08:25 schreef AkaS het volgende:[..] Geen probleem maat, ik vrees verder dat het alleen maar nog zuurder gaat worden. Komen wedstrijden aan die Ajax in het verleden vaak heeft verloren, ook thuis. Dat denk ik ook hoor, ben blij als het voorbij is en de grote schoonmaak kan beginnen. |
|
|
|