|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We zullen moeten winnen om Feyenoord, dat tweede staat, niet helemaal uit zicht te raken. Ook als we winnen zullen we de komende tijd aan het doelsaldo moeten werken. Een grote uitslag tegen het goed draaiende Twente zal neem ik aan niet gebeuren daarvoor draait de ploeg uit het oosten te goed de laaste weken.
Ik verwacht helaas de volgende 11 spelers in de basis omdat Regeer nog geblessseerd is en Klaassen, Tomiyasu en Fitz Jim niet geheel fit zijn:
Paas; Rosa, Sutalo, Baas, Wijndal; Mokio, Steur, Gloukh; Berghuis, Dolberg, Godts
Vanwege Wijndal ipv Tomiyasu verwacht ik dat we het weer moeilijk krijgen achter in.
1-2 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Is dus Gaaei inplaats van Wijndal.
Daar ben ik nog minder om te spreken trouwens. Wijndal bied in ieder geval verdedigend iets en heeft niet zoveel balverlies. Spijting dit zeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Paes; Gaaei, Sutalo, Baas, Rosa; Steur, Berghuis, Mokio; Edvardsen, Weghorst, Godts.
Edvardsen is een knokkertje, mag van mij. Liever Rosa op de plaats van Wijndal Gaaei moet niet te hoog staan is verdedigend kwetsbaar |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Weghorst erin, benieuwd hoe vaak het zogenaamd het duel aangaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Steur echt niet goed vandaag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er komt ook nooit eens een goede voorzet vanaf de flanken op Weghorst.
We hebben goede buitenspelers nodig ipv een spits. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Had je maar Tadic daar nog lopen. Man man. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Ja hoor. Verdedigend weer zo ongelofelijk zwak. Mokio, Sutalo en Gaaei. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ongelooflijk niemand pakt die man op |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Zelfs Baas valt tegen. Het is echt heel slecht . Zou bijna zeggen, het slechtst tot nu toe. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Irriteer mij kapot aan die kleine arrogante kutbelg!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Godts die het pielen nog niet heeft verleerd, constant balverlies van iedere ajacied
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| 25m 8x balcontact en 8x ronduit kut. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Baas en Sutalo allebei 1e divisie niveau. Leggen telkens de rode loper uit voor Twente doordat ze alleen maar achteruit lopen!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Tijd om die Godts eens op zijn plek te zetten en te wisselen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Baas? Hij heeft slechte passes maar is toch echt Gaaei, Sutalo en Mokio die niks doen. Verdedigend. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| En het middenveld is echt drama. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| En zo moet het, niet pielen maar zuiver passen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Zo makkelijk kan het zijn! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:27 schreef AkaS het volgende:Baas en Sutalo allebei 1e divisie niveau. Leggen telkens de rode loper uit voor Twente doordat ze alleen maar achteruit lopen!!! Ik snap dit wel trouwens hoor, je wil daar Mokio niet aanwijzen en telkens dezelfde mensen opnoemen.
Baas is precies zo goed, als je ziet wat hij bij die goal doet. Godts wissel je niet. Nooit. Ookal staat hij te kutten, 1 actie is zomaat een goal. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Weghorst is samen met Berghuis de spelers met het meeste gogme en je ziet als je Weghorst goed aanspeelt dan knalt hij ze er nog altijd heerlijk in! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:34 schreef AkaS het volgende:Weghorst is samen met Berghuis de spelers met het meeste gogme en je ziet als je Weghorst goed aanspeelt dan knalt hij ze er nog altijd heerlijk in! Waar heeft weghorst nu ineens gogme. Gelukkig staat hij daar, want staat hij daar niet moet hij geen spits meer zijn. Maar hij doet echt werkelijk niks de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Gaaei wisselt goede passes door slechte af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:36 schreef freakie het volgende:[..] Waar heeft weghorst nu ineens gogme. Gelukkig staat hij daar, want staat hij daar niet moet hij geen spits meer zijn. Maar hij doet echt werkelijk niks de hele wedstrijd. Hij doet tich gewoon zijn werk, loopt zelfs mee terug, hij kreeg tot nu toe 1 goede pass waar zijn doelpunt uit voort kwam |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij doet tich gewoon zijn werk, loopt zelfs mee terug, hij kreeg tot nu toe 1 goede pass waar zijn doelpunt uit voort kwam Hij doet zeker zijn werk. Maar Gogme, hou op met me hoor. Hij doet trouwens niet heel veel, verliest heel veel. Komt ook omdat Ajax op heel veel plekken gewoon te zwak is.
Toch even zeggen, Rosa is bij far de beste op het veld vandaag en dan komt Berghuis. Mokio op het begin en bij de goal niet goed. Maar staat de laatste 15 minuten beter te spelen. Steur zit er niet goed in. Godts is vandaag eigenlijk heel slecht, maar staat toch weer met een assist. Baas is al 2 wedstrijden iets minder zuiver. Gaaei, tsja, je moet wel maar het ziet er heel vaak niet uit. Verdedigend compleet overlopen. Aanvallend soms leuk, heel vaak gewoon slecht. Sutalo kan gewoon niet meer. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Mooie goal van Weghorst. Maar alle tijd ervoor speelde ie als een draak... Sneller spelen en directer passen, want met dat te rustige voetbal zet Twente zich weer in hun positie... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik vind het echt heel armoedig. Positiespel is iets waar we gewoon nauwelijks aan toekomen. Bijna alle teams tot aan NAC zijn beter in staat om de bal in de ploeg te houden dan Ajax.
Ik zou echt heel graag Bouwman zien ipv Mokio.
Godts kan soms subliem zijn maar laat te weinig zien voor een consequente basisplaats..
Mokio is ook geen toegevoegde waarde.
Ben zeer benieuwd waarmee Garcia gaat komen ... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:53 schreef Obdam4Ajax het volgende:Mooie goal van Weghorst. Maar alle tijd ervoor speelde ie als een draak... Sneller spelen en directer passen, want met dat te rustige voetbal zet Twente zich weer in hun positie... Geloof mij dat Weghorst echt een veel hoger niveau heeft of kan halen dan zijn medespelers! Het is echt geen pretje om spits te zijn in dit Ajax, gewoon ronduit ondankbaar!
Weghorst is een eindstation, een afmaker die je als team in stelling moet brengen! Maar als je buitenspelers hebt die continu vastlopen dan kan je als spits niks bereiken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:55 schreef AkaS het volgende:[..] Geloof mij dat Weghorst echt een veel hoger niveau heeft of kan halen dan zijn medespelers! Het is echt geen pretje om spits te zijn in dit Ajax, gewoon ronduit ondankbaar! Weghorst is een eindstation, een afmaker die je als team in stelling moet brengen! Maar als je buitenspelers hebt die continu vastlopen dan kan je als spits niks bereiken! Ben het wel eens dat het ondankbaar is om spits te zijn bij Ajax. Maar dat hij een “veel” hoger niveau heeft is echt complete bullshit. Aannames zijn veelal ruk. Passes zijn slecht. Ja hij is een afmaker maar is niet echt wat Ajax moet hebben ofzo. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:53 schreef AkaS het volgende:Ik vind het echt heel armoedig. Positiespel is iets waar we gewoon nauwelijks aan toekomen. Bijna alle teams tot aan NAC zijn beter in staat om de bal in de ploeg te houden dan Ajax. Ik zou echt heel graag Bouwman zien ipv Mokio. Godts kan soms subliem zijn maar laat te weinig zien voor een consequente basisplaats.. Mokio is ook geen toegevoegde waarde. Ben zeer benieuwd waarmee Garcia gaat komen ... Bouwman voor Sutalo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 21:55 schreef AkaS het volgende:[..] Geloof mij dat Weghorst echt een veel hoger niveau heeft of kan halen dan zijn medespelers! Het is echt geen pretje om spits te zijn in dit Ajax, gewoon ronduit ondankbaar! Weghorst is een eindstation, een afmaker die je als team in stelling moet brengen! Maar als je buitenspelers hebt die continu vastlopen dan kan je als spits niks bereiken! 200% eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 22:02 schreef freakie het volgende:[..] Ben het wel eens dat het ondankbaar is om spits te zijn bij Ajax. Maar dat hij een “veel” hoger niveau heeft is echt complete bullshit. Aannames zijn veelal ruk. Passes zijn slecht. Ja hij is een afmaker maar is niet echt wat Ajax moet hebben ofzo. Ajax moet zeker een afmaker hebben, de rest staat te prullen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja je kan het zo zeggen, maar de afmaker weghorst zonder enige balcontrole en goede passes is wel armoedig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Baas die niet goed uit verdedigd, Weghorst die de bal niet onder controle krijgt zijn allen kansen voor Twente |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 22:07 schreef freakie het volgende:[..] Ja je kan het zo zeggen, maar de afmaker weghorst zonder enige balcontrole en goede passes is wel armoedig. Tja Ajax heeft geem 40 miljoen voor een andere spits, Dolberg heeft de bal goed onder controle maar is vaak te soft, en is koppend niet sterk |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2026 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tja Ajax heeft geem 40 miljoen voor een andere spits, Dolberg heeft de bal goed onder controle maar is vaak te soft, en is koppend niet sterk Eens. Klopt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Man man...Gaaei kan niet verdedigen dan duwt hij maar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Haal die Gaaei er uit Garcia, laat Bouwman daar spelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Waaaarom staat sutalo er altijd in. Gvd jo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Je zag dit vanaf de 1e minuut al gebeuren, wat een kutverdediging hebben wij toch |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Het niveau en het inzicht vind ik gedaald tot een heel triest niveau, ook van deze trainer Garcia die gewoon met dezelfde spelers en hetzelfde gekloot verder gaat.
De verkeerde mensen zijn de baas en daar gaat het voor mij verkeerd, onder andere.
Iedereen schijt in zijn broek voor die kleine kutbelg die maar 1x op de 50x iets goeds doet.
Weghorst eruit halen en die kleine kutbelg voor de zoveelste wedstrijd continu alles om zeep blijven laten brengen.
Weghorst is je spits dan moet de aanval op hem afgestemd zijn. Nu is alles afgestemd op Godts die echt alleen tegen hele slechte tegenstanders wat leuks laat zien, verder alleen maar faalt.
Ook die Gloukh. Komt hij erin krijgen we nagenoeg meteen een gevaarlijke counter om ons oren omdat meneertje weer zijn actie tever dooordraaft.
Individueel zijn de spelers van Twente echt niet beter maar ze spelen in dienst van hun kwaliteiten en niet in dienst van de grootste ego van hun team. EN DAAR ZIT HET FUCKING VERSCHIL!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Ongelooflijk dat die Godts de hele wedstrijd heeft mogen falen!!!! |
|
|
|