|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Iedereen is tegen Huub?
Aan de eettafel bespreken Claire, Jaap en Huub even de vader van Claire. "Die stuurt voorlopig geen brief meer", laat de Tilburgse weten. "En Anouk vindt hem ook niet meer leuk", vervolgt ze. "Ho! Dat was vóór Valentijn", laat Huub van zich horen. Zou de vriendin van Claire echt zo onder de indruk zijn van een lingeriesetje en een bosje rozen? Of lijkt ze wat dat betreft misschien niet zo op haar blonde vriendinnetje Claire...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik vraag mij af, is Anouk Blond? of heeft ze niet zo'n trek in een overal zijn sjanpiepel in hangende Huub? of zocht Claire gewoon een jongen met ervaring? nou dat heeft Huubje wel opgedaan in de kooi met al die proffesionals. maar of hij een betere minnaar ervan geworden is? denk het niet. ik herinner mij dat Lieke bepaald niet meer stralend door de kooi liep. Amanda heeft meer een tevreden uitdrukkking, en als je je eigen meisje niet meer gelukkig kan maken? Nou dan zie ik het somber in voor ZHuubje. want hoe lang houd hij een vrouw happy? een echte vrouw dan. En ik merk wel steeds meer tegenstanders van Huub, en dat vind ik persoonlijk wel heel erg lachen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne dat heet niet ogedaan maar opgedaan niet minaar maar minnaar,maar ik denk eerder dat jij een dom blondje ben,je bent toch geen zus van amanda toevallig? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Frans ga jij nu eerst eens correcte info doorgeven hier, en niet zitten beppen, en anders doe je een daadwerkelijke een uitdaging en stap in de ring. tot nu toe? lul je bagger man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Izzie niet op ingaan ander begint hij weer! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
hoi frans ze is zeker familie of van die snol of die rat kan niet anders,of ze is erg dom!!!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
fleur ik denk het laatste |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
izzie ik zat er bij en keek er naar,of wou jij zeggen dat hij nederlands kampioen is?die rat is niets en zal nooit wat worden, alleen zijn frustraties uiten tegen zijn dellie,daarom is zij zo bang van hem |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne wanneer leer jij nou eens schrijven ,ben jij nou zo opgefokt dat jij zulke fouten maakt,of kun jij het niet? schrijf dan niets maar ik help jou wel het woord heet anders fijne dag verder |
|
|
|