|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Eric is er weer!
Luid toeterend komt er een auto door de poort gereden. Helaas komt er niemand naar het bordes gerend om te kijken wie het is. Dan stapt Eric maar uit en maakt hij zijn terugkomst bekend door te schreeuwen zodra hij binnen is. Hij voegt zich bij zijn favoriete drietal in de Private Room en hoort daar alle verhalen over de bellers aan en natuurlijk over het vertrek van Christina en Emin!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Hier nog even een filmpje van vanmorgen, ik weet even niet zo snel onder welke topic ik hem anders moest plaatsen.
Eric en Clair - met z'n allen
|
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote: Gelukkig zijn er ook nog genoeg leuke momenten in de kooi ;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Met Eric is het altijd lachen, en jammer dat Huub hem er toen heeft uitgetreiterd, daar heeft Huubje nu nog spijt van. Kan Huub wel eens duur komen te staan. maar Ja Eric gelijk ook, pak je tv moment maar weer, en zet hem op zijn plek zoals je beloofd hebt, alles op zijn tijd, ik weet het! Eric, you go boy!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat is hier zo leuk aan, een dom blonde en een nichtestem zingen oubollige liedjes |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Die grapjas denkt dat hij weer volledig Miljonaire is, misselijk ventje. |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
quote: Je hoeft het filmpje niet te kijken hoor ;)
Ik moet je zeggen dat ik wel geniet van Eric's aanwezigheid en dat hij toen weggepest werd is geheel volgens Eric's script gegaan want Eric wilde zelf weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door Decency -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 - 12:29 schreef Decency het volgende:Ik moet je zeggen dat ik wel geniet van Eric's aanwezigheid en dat hij toen weggepest werd is geheel volgens Eric's script gegaan want Eric wilde zelf weg. Toch ben ik door Huubs acties tegen Eric toendertijd van Huub-fan zijnde afgestapt en geswitched naar 100% Jaap-fan en anti-Huub. Het toppunt was toen Huub en Eric in het zwembad vielen en Huub hem onderwater een stomp gaf... vond ik zo laf! Het geen wat er gebeurd is met Lieke heeft het me alleen maar bevestigd.
Het liefst zie ik Jaap winnen, maar ach... zolang het maar geen Huub is. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
huub wint niet....jaap of amanda gun ik het meest. |
|
|