|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Eric heeft ook gebeld!
Eric wil Claire en Huub even in het kantoor spreken, want hij heeft zijn dagje uit de Villa goed benut! Naast zijn bezoek aan de dermatoloog heeft hij namelijk ook een aantal telefoontjes gepleegd naar de achterban van Huub en Claire. "Ik heb je broer verteld dat ik echt denk dat het oprecht tussen jou en Huub is", vertelt de ex-Miljonair vrolijk. Claire is heel erg blij met het nieuws van haar thuisfront. "Maar hij vindt wel dat je echt wat actie moet gaan ondernemen hier", vervolgt hij. De Tilburgse wist dit al en blijft stralen. En als Eric laat weten dat hij Hedda heeft gesproken is het Huubs beurt om te stralen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tja broer en paps zeggen en roepen dat al weken ..maar claire doet helemaal niks dan zuipen en roken ..en met huubelientje sexe en aan zijn nek hangen iets anders kan ze niet |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Denk ook niet dat er iets toe te voegen valt, blijft afwachten hoelang Huub erover doet, deze keer, om Claire te naaien, plan is dat hij trouwt met dat gebeuren, denk dat deze wel zo blond is, dit te doen. Lieke heeft tenminste karakter, en liet zich niets meer zeggen en voorkauwen, Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar Lieke, je bent een topwijffie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Claire Malboro kan niets anders... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zou ze willen Tino de marlboro-vrouw, er zal toch geen merk sigaretten zijn dat met haar verbonden zal willen zijn? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
xanne?? huub heeft clair allang weer genaaid ..ze zitten al weer in een relatie ,waar huub haar heeft beloofd om niet vreemd te gaan haaahaaa ,tis de grootste lachertje wat er is, en gisteren is er besproken met jaap dat ze clairtje eruit gaan stemmen ,huub vind haar wel lief voor vriendschap maar ze is een schaap zegt huub haahaa geweldig dit en om je zo je te laten gebruiken in t bed ,ze kan beterachter raam gaan zitten dan verdiend ze er nog wat mee ..toppie hoor voor de ouders van claire haahaa je dochter doet t zoooo goed |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik bedoelde bedriegen, in dit geval, nee dat andere lijkt Huub af en toen net een echte Singer en soms een Nilfisk, singer is een naaimachine nilfisk een stof- veeg en zuig alles ding.oftewel stofzuiger.maar ook voor nattigheid. |
|
|
|