BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Spelinformatie van Eric

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 18 februari 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Spelinformatie van Eric

Maar Eric heeft niet alleen de achterban gebeld, hij heeft ook flink wat informatie opgezocht wat hij kan delen met zijn favoriete Miljonairs. Zo vertelt hij over het K1-gevecht van Brian, Mike die informatie doorspeelt naar Brian en Amanda en het feit dat Brian en Amanda Eric er het liefst zo snel mogelijk uit willen hebben. "Dat gaat ze niet lukken!", roept Claire meteen. Huub is voornamelijk boos over het feit dat hij de luxezwerver niet meer kan vertrouwen...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 18 februari 2008 - 23:24   quote  deeplink  
ach arme Huubje, weer zo'n rotstreek, iedereen die niet meespeelt met Huub is stout stout stout. weer zo'n actie, niemand mag spelinfo doorgeven die van buitenkomt, en eric maar lullen kom op jongens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Izz@headliner --
mezelf
 mezelf - maandag 18 februari 2008 - 23:25   quote  deeplink  
eindelijk zijn ze der een keer voor Huub dat werd tyd
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 18 februari 2008 - 23:31   quote  deeplink  
natuurlijk nog nooit het hand boven het hoofd gehouden van Huubje, nee he? mevrouw Deborah Flens. lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2008 door Izz@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 19 februari 2008 - 00:21   quote  deeplink  
Wat een vuil spel is de DGK, word je toch moe van. inderdaad eric is gewoon een smeric, de lul word weg getiefd, door Huub en komt terug om zijn tv momentje, want zonder Huub kwam hij nooit meer in de goudenkooi, uitgekookt stuk vreten.en ja, mijn Pa en ik hebben andere mening, maar droppen onze mening onder zelfde naam, sowhat?
tino
 tino - dinsdag 19 februari 2008 - 10:39   quote  deeplink  
die smerige supernicht met zijn echte nichtenstemmetje moet zo snel mogelijk verdwijnen, je wordt al ziek als je hem hoort "spreken"
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 19 februari 2008 - 10:42   quote  deeplink  
inderdaad, en Tino ik verwissel niet vaak van gedachten maar heb nog kids met een eigengereide mening! jij en ik zijn het meestal wel eens. lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - dinsdag 19 februari 2008 - 14:31   quote  deeplink  
xanne zo de wind waaid waaid jou jasje kijk wat jijheb geschreven over lieke nou zit je ze de hemel in te prijzen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 19 februari 2008 - 14:44   quote  deeplink  
hoe de wind waait, waait mijn jasje, in dit geval word het waait JOUW ( is namelijk bezit) jasje, en waait is met een t. dacht je bent zo vervuld van Jouw Nederlands, dan zal je wel dankbaar zijn, wanneer je weet, hoe je het echt schrijft. graag gedaan Meiske!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - dinsdag 19 februari 2008 - 21:55   quote  deeplink  
heb jij wel eens gehoord dat het waaide buiten ik wel tenminste, of schrijf je waaite domme doos
ilse
 ilse - dinsdag 19 februari 2008 - 22:06   quote  deeplink  
hahahaha ..
frans-06
 frans-06 - dinsdag 19 februari 2008 - 22:10   quote  deeplink  
ja ja die xanne bakt ze echt bruin volgens mij is zij een zus van amanda die kan ook het alfabet niet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 19 februari 2008 - 23:06   quote  deeplink  
DIKKE VAN DALE OF KAN JE NIET LEZEN? GOOGLE ANDERS EVEN BIJ SPREEKWOORDEN EN GEZEGDE,die taalfouten frans 06 zijn gewoon te zielig voor woorden, nog even zo wind waoei woei je jassie? nee je hebt het over mijn jasje, dus in deze zin gebruik je JOUW, hoe de wind waait waait jouw jasje, moet het zijn, dom trutje.als je wilt verbeteren moet je eerst zelf Nederlands leren. niet zo snel typen
fleur82
 fleur82 - dinsdag 19 februari 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 - 22:10 schreef frans-06 het volgende:
ja ja die xanne bakt ze echt bruin volgens mij is zij een zus van amanda die kan ook het alfabet niet
welja frans ze verraad zich zelf ahahah geloofd ook haar eigen leugens,vind haar ook echt straattaal schrijven ahahahahahahah
fleur82
 fleur82 - dinsdag 19 februari 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 - 10:42 schreef Xanne het volgende:
inderdaad, en Tino ik verwissel niet vaak van gedachten maar heb nog kids met een eigengereide mening! jij en ik zijn het meestal wel eens. lol
jij kids???
ilse
 ilse - dinsdag 19 februari 2008 - 23:29   quote  deeplink  
pffff arme kinderen dan!je zal me een moeder hebben met straattaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Spelinformatie van Eric

0.0052452