|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Da swjiedanije!
De verveling vierde hoogtij vandaag in de Villa. Huub en Jaap besloten vanmiddag iets te willen doen, maar daarvoor niet teveel moeten bewegen. Zo bedachten ze een ontslagronde voor Christina aan te vragen, en zelfs tot hun verbazing, vertrokken de twee Russische gastspelers vandaag door de gouden poort, de buitenwereld weer in. Hun grote vriend gastspeler Eric kwam vanavond weer terug, met veel informatie voor het snode tweetal. En nu hebben ze nog de hele nacht om hier wat mee te doen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ach gosh, Eric kreeg bijna straf vanwege de info die hij door speelde aan Ghuubje, nou gelukkig maar dat Ghuubje toen alles al wist, he Deborah? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
er is maar een straf voor die nicht :zsm EXIT |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
precies, wat moet hij daar nog? de enige reden waarom hij van mij zou mogen blijven. als hij daadwerkelijk Huub mee naar buiten sleept, is voor hem toch veel gezelliger, in de buitenwereld! ( gniffel, gniffel) kunnen áááál zijn fans hem bezoeken. Goh, wat ben ik toch aardig voor iemand, als deze gluiperd, ik gun hem gewoon aan al zijn fans! en nu niet meer zeggen, dat ik hatelijk doe tegen en over Huub. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
sjonge jonge wat een mentaliteit tino en izzie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hoor dan wie spreekt? lees alleen mezelf hoor alleen mezelf. hou alleen van huub. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er zijn er maar twee die echt tv maken dat is huub en jaap |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Voor het programma is het leuk dat Eric terug is. Jaap en Huub leven weer wat op. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Jaap ook?
Ik zie hem niet veel in beeld... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Jaap leeft weer op? Jaap heeft geen leven en input meer met Claire en Eric in de kooi, Huub heeft in lange tijd niet zo'n grote bek gehad, hij denkt weer dat het de Huubshow is. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
eric jaap en huub zijn de tv makers dat kun je van clair brian en amanda niet zeggen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dat klopt, Amanda kan wel op private space maar dan heb je het gehad |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
een echte Huub-fan, spaart zeker tuinkabouter-plaatjes, liefst met de mond open en met afgezakte broek |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee tino dan amanda die er hoerig bij loopt, laat ze die pruik van haar kop zetten, heb jij haar gezien zonder plameur,een en al nep hebben jullie je eigen gemaakt soms? iedere gek heeft zijn of haar gebrek |
|
|
|
|
tino
|
|
|
natuurlijk frans, is ook niet zo veel echts aan, maar Huubje bestaat alleen uit gebreken en dan vooral mentaal, boven in dat koppie zit niet alles goed op z'n rij, hij lijkt wel een beetje op Napoleon (zal dus ook uiteindelijk de slag verliezen) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach tino dat is niets nieuws alles is allang bekent,de hele gouden kooi zit toch in elkaar van list en bedrog |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja, moet wel, anders waren er bepaalde "miljonairs" allang exit geweest |
|
|
|
|
angeliekjee
|
|
|
Erik mag wegblijven die vieze GAY! Hij is nep net zoals zijn kontelikkertje Huub. Bohh, wou dat ik erin zat dan sloopte ik die vieze teringlijer Huub!
xx |
|
|
|
|
tino
|
|
|
doe met je mee angeliekjee |
|
|