|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huubs oprechtheid blijkt van korte duur
Claire en Huub liggen deze morgen innig verstrengeld in bed. "Ik pakte vannacht je hand vast en toen moest je glimlachen in je slaap! Het was zo schattig!", vertelt de Oldenzaler zijn liefje. Claire lacht verlegen en geeft hem een dikke ochtendzoen. Toch vreemd als je nagaat dat Huub gisteravond behoorlijk gemeen is geweest tegen haar. Hij heeft haar wederom verteld dat ze te lief is in het spel. Hij noemde zijn vriendinnetje zelfs een kalf recht in haar gezicht. Samen met Jaap heeft hij dan ook heimelijk besloten om haar bij de volgende ontslagronde weg te stemmen. Claire beware!
Schone schijn bedriegt...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja, Claire, je weet het van te voren, de tuinkabouter liegt als of het gedrukt staat, maar wees niet bang, je komt er vanzelf wel achter |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ach, hij komt er toch wel op terug en zal haar er echt niet uitstemmen de eerstvolgende ronde |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
denk ook niet dat huub Claire eruit zal stemmen, hij is wel gestoord en ziek in zijn geloof in zichzelf maar hij is niet gek, dubbele dekking weg, Jaap getroubeleerd, Jaap stapt straks ineens op, zodra hij ziet dat echt niets te winnen valt.wel in de buitenwereld. is ook maar even maar wel nog alles mee pakken nu het nog kan. Dus Huub de gluiperd laat Claire zitten, snijd zichzelf straks in de vingers, als hij nieuw poessie ruikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moksi
|
|
|
Idd BUBBELE DEKKING is de keyword in deze... DEKKING = Zij is bij uitval o.i.d. de extra back-up van GLuub DEKKING = Wordt zij ook in bed voor gebruikt (bij gebrek aan beter in zijn visie). Beetje jammer Clair dat je je ogen niet open doet maar ja...wie zijn b*llen brandt...moet op de blaren zitten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou hele fabrieken brandzalf leeg gehaald door een niet nader te noemen forum. deze word 1 dezer dagen afgeleverd in de Kooi, en anders gebruiken ze de vaseline van Smeric, voor zijn extra droge huid, die hij na een soa opliep.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moksi
|
|
|
Hihihi idd. Wat een sufferd is die Claire ook. Jammer hoor dat er niet juist een sterke persoonlijkheid de Kooi was binnen gekomen. Dan had het volgens mij veel spannder/leuker/heftiger geweest. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
precies, iemand met diepgang. eigen mening, van wie ze geen hoogte krijgen, dat had prachtig geweest. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou dan zijn ze met Claire wel erg naast de boot gevallen, behalve pijpkopf levert ze niet echt veel beelden op. en Eric pijpt beter volgens Huub. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Hoe ziek ben je dan. typisch een fan van Huub, Viola Holt afbranden, omdat ze niet aardig mag zijn tegen Brian, drie keer raden van welk forum, let op, het forum dat niet genoemd mag worden, een uitspraak van Annie Snotter |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Hahaha, inderdaad, laat ze maar weer een vliegtuigje sturen, HFDNGMW, lol. echt een goeie |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
geenleven begint echt triest te worden |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik heb al vaker verhalen gehoord, van Huub fans Palma's huis toen ook onder gekladderd,Lieke bedreigd. en ga zo maar door. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ze moeten met hun poten van lieke en quintin afblijven, anders weet ik nog wel iets |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou Johan. hier zijn er nog een paar die wat leuke ideetjes hebben, helaas zijn ze niet het stel dat het opzoekt, maar zodra er gedreigt word zijn we er wel. Hier lopen er ook een paar die maar uitdagen en uitdagen. ik wacht nog steeds op de invitatie. we zijn er zo. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
xanne ik moet zo aan het werk, nachtdienst maar jij redt er wel mee |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou werkse, maar hier zitten ook nog een paar lui op afroepbasis zeg maar, niet om iemand in elkaar te pompen maar wel een toontje lager te laten zingen. men denkt dat ze veilig achter pctje zitten maar zijn zo op te sporen, lol |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
sorry izzie geldt natuurlijk ook voor jouw |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja maak je maar niet ongerust. komt helemaal goed! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wij verdedigen de frontline. lol werkse en tot snel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
IK ERGER MIJ ECHT HELEMAAL SCHEEL AAN DAT STEL DAAR AAN TAFEL, DE ENE NA DE ANDERE SNEER NAAR MIKEY NU, ZELF VERDRAGEN ZE HELEMAAL NIETS, IN DR UPPIE LIJKEN ZE NIKS,ZIJN ZE NIKS EN WORDEN ZE NIKS |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
jankend gek werd Smeric toen hij zelf aangepakt werd door Huub en consoorten. wat had ik een medelijden met hem, ondanks dat ik vond dat hij deze straf verdiende. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja izzie geld ook voor jou idd!want jij weet ook niet wie er achter die pc zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
heeee wat heerlijk , een forum met antihuub mensen!!!! ik voel me nu al thuis! hahahahahahah ik kan gluiperd huub niet meer zien staan, arrogante kwal dat het is.. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
gelukkig komen er steeds meer bij de anti-tuinkabouter zijn, HOERA... |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
|
|
|
angeliekjee
|
|
|
pff, hij is de grootste hoereloper die er rondloop! hij heeft 10 soa's in zn kont. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja nou alleen het nivo daalt er ook enorm bij tino!Ben ook niet voor huub,maar om zo te reageren vind ik te laag. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dat is heel erg moeilijk het niveau te laten dalen, bij mensen die geen Huubfan zijn. Maar het headliner forum kan je tenminste jezelf uiten zonder dat je direct wordt afgekrijsd door Huub fans. af en toe een zinloze bedreiging van een afgedwaalde, daargelaten. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik vond het gisteravond wel redelijk gaan, het was wel heel erg duidelijk dat Huub flink op zijn donder had gehad, van de zogenaamde buren. hij deed zijn best beleefd te blijven. wat verfrissend was. Eric kon niet winnen, en bleef om aandacht roepen, die is straks, met al die info die hij doorspeelt, zo weer vertrokken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
klopt izzie en dat mag ook,maar jezelf uiten kan ook zonder schelden. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar ik ga voorlopig stoppen met dit topic,heb het even druk veel mensen deze twee weken die hun nagels laten doen,in mijn studiootje;-)tino ondanks we het niet eens waren met elkaar,toch nog even veel plezier hier,mensen tot later;-)johan13 doei doei...en natuurlijk boudewijn tot later;-) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
je komt 's avonds toch wel even kijken? :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dank jullie wel,uhmm de meeste klanten heb ik s'middags een paar sávonds omdat het niet anders kon,als ik pauze heb kom ik wel eventjes kijken,maar wil eventjes door pezen,heb er een paar nieuwe bij,die ook wenkbrauwen willen laten verven,dus het zit er moeilijk in,ja of ik moet de pc op zolder zetten hahahahahaha...nee grapje,dat doe ik niet...maar sávonds wordt het dan na 22:00uur ofzo...
izzie bedankt dat gaat zeker lukken;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dus vanaf morgen kruip ik hier ff tussenuit;-) |
|
|