|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Goede ondergrond leggen?
Eric en Huub zijn het eerste aan de ontbijttafel aangeschoven, waarna Claire zich ook bij hen voegt. De Miljonairs zijn nog aardig stil deze morgen, ze zitten waarschijnlijk nog half in dromenland. Zullen de plannen en discussies nog even op zich laten wachten, of zullen ze na een ontbijtje een goede ondergrond hebben om de aanval in te zetten? Wie zal vandaag het slachtoffer zijn?
Huub is nog aan het opstarten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub gaat straks samen met Ericje het huis uit, samen de buitenboel op stelten zetten, volgens mij heeft iemand een dubbele agenda! |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
smash Brain eruit Huub je kan t |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
jazeker Huub, je kan het, ~uhum. tenslotte zit Brian er pas 2weken, dus moet geen probleem zijn voor een agressief manneke als jij! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou, als je naar bovenstaande foto kijkt, zie de slimmigheid er vanaf stralen !!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
huub je kan het, hoelang je er inzit maakt niet uit hoe populair is het ratje???? voorlopig staat huub boven aan in de populairs cp ,dat doet die rat hem echt niet na, over agressief gesproken nee neem die rat, die kan beter beginnen bij een slopers bedrijf,dan weet hij gelijk wat werken is |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Haha Tino idd. het lijkt net alsof hij het witte garen heeft uitgevonden en niet weet hoe hij het zwart moet krijgen. Je zou alleen al uit medelijden, een mobieltje bij hem bestellen.en 5 euro cent in zijn handje drukken voor een water-ijsje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
frans laat lullen xanne is familie is aangenomen om heel de dag achter de pc te zitten.vast ook werkeloos hahahaahahahah |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
gaan we weer personlijk worden, volgens mijn zijn jullie ook werkloos want jullie reageren ook continu.
huub staat hoog in de popo omdat er een aantal gekken zijn die hun halve maandsalaris besteden aan sms-jes voor huub, dus de popo is geen duidelijk beeld van de realiteit. de popo wordt gemanipuleerd door de huubfans, maar ja soort zoekt soort |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
beter in de popo zitten dan in de criminaliteit!!!!! ahahahhahahaahahahah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub zit op de Po po, oftewel de riolering, daar komen ook de smsjes vandaan. De arme zieltjes, laat ze nog even zolang het nog niet terug onder die steen moet, waar die slang onder vandaan komt. Oldenzaal was het toch? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
volgens mij ook fleur!triest wel. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
fleur 82 ik heb een slopers bedrijf dus de pc staat de hele dag aan dus word er af en toe gekeken en gereageerd,maar ik heb gelukkig een brede en gladde rug |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne als jij zo,n hekel hebt aan onze huub ga dan niet de hele dag achter jou pc zitten,of naar de gouden kooi kijken , ga werken moet een ander ook voor zijn geld,en als je wat te klagen hebt stuur dan een brief naar rtl ga daar klagen misschien help dat |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 - 22:02 schreef frans-06 het volgende:fleur 82 ik heb een slopers bedrijf dus de pc staat de hele dag aan dus word er af en toe gekeken en gereageerd,maar ik heb gelukkig een brede en gladde rug ik ook frans ahahahah wat een mens zeg en jaloers op ons huubie zonder huub geen show,ja sex dat is alles wat die 2 ratten kunnen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee weet je wat slim is om half in je nakie te gaan lopen, dat je siliconen er half uithangen en om een paal ga hangen, dat een ieder in het hoge noorden kan kijken ,het alfabet niet kunnen dat is pas slim als je z.g.n 20 jaar ben |
|
|
|