BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Skattie, die troepinie!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 19 februari 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Skattie, die troepinie!"

Amanda barst in een hysterisch gegil uit als ze per ongeluk één van haar sieraden kapot maakt. "Kijk haar nou, ze wordt helemaal para", staat Brian er grinnikend naast. Dan valt zijn oog ineens op de chaos aan de kant van het bed van zijn vriendinnetje. "Skattie, die troepinie! Dat is allemaal van je jaardag! Doe er iets aan, zoek het uit! En anders roep ik Palma!", bromt de Antilliaan. "Ja, ik ben al bezig!", roept Amanda snel. Ze wil Palma natuurlijk niet onder de voeten lopen. "Ik heb nóg een kast nodig. We maken gewoon van de Master Bedroom een inloop kast! Jaap stelt toch niets meer voor!", oppert de Amsterdamse snugger. "En anders breiden we de Villa uit!", fantaseert ze er op los. De Villa is ook niet bepaald riant, Amanda!

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - dinsdag 19 februari 2008 - 14:15   quote  deeplink  
ja mannie een zaterdag is jou jaardag geweest het is nu dinsdag en nog steeds is die zooi niet opgeruimd,je bent nog te lui dat jij lacht
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 22 februari 2008 - 12:05   quote  deeplink  
ja mannie als het baasje wat zegt moet je gehoorzamen anders krijg je weer stompen onder de dekens...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Skattie, die troepinie!"

0.0064971