|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De toon is gezet
"Laten we een feestje geven!", oppert Claire bij haar twee vrienden. "Wat voor feestje?", vraagt Eric nieuwsgierig. "Een leuk feestje!", antwoordt Claire lachend. "Nee, ik hou niet van leuke feestjes", reageert Eric cynisch. "Ik ook niet, ik hou alleen van saaie vervelende feestjes...", zegt ook Huub met opgetrokken wenkbrauwen. "Nou! Jullie zijn lekker bezig met z'n tweeën", klaagt Claire tegen de mannen die haar in de maling nemen. "Op stomme antwoorden krijg je stomme reacties", laat Huub haar hard weten. "Dat soort antwoorden geef ik nou eenmaal, daar hoef je niet op te reageren", gaat ze tegen hem in. "Oké, dan reageren we niet meer. Dan zien we het gewoon als verbale invulling", sneert Huub. En Claire besluit er maar over op te houden. Is de toon tussen het stelletje voor vanavond gezet?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja Ericje jaloers op Claire dus Claire krijgt de ene na de andere sneer, van de jaloers muilpeer. ik erger mij wel kapot aan hoe die 3 Mikey behandelen, wat een stelletje smerige varkens, een beetje opvoeden die hap, Eric claimt dat hij overal aan het werk kon, en gaat de hoer spelen? dus wat ben jij dan Eric? een vieze stoep hoer. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
maar het wordt een hele gezellige avond in de kooi. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ohw wat is Huubje jaloers, het ettertje nooit meer naar buiten. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
mens praat is fatsoenlijk in plaats van schelden! je zit zeker ook achter de computer met een zwaar sjekkie en een pot bier... |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ben het wel met italiangirl eens,vind dat schelden ook niet zo leuk.. geef je mening zonder schelden;-) |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
jij bent ook volwassen met je reactie. je krijgt wat je verdient |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar jij had toch nachtdienst?? |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ja ik ga met 20 minuten weg, dus als er nog iemand is die wat te melden heeft |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de reactie die je van me krijgt |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
owzo okee hahaha ik dacht al;-) |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ilse ik wens je straks lekker slapen, ik hhou vannacht de wacht wel
kijk zo kan het ook tussen ons |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha is goed johan morgen weer vroeg dag voor mij;-)van 7 tot 1.. idd en leuker zo;-) |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
laat ze maar gewoon naar papie gaat pijp.....t zonder ruggegraat |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 - 21:20 schreef italiangirl het volgende:mens praat is fatsoenlijk in plaats van schelden! je zit zeker ook achter de computer met een zwaar sjekkie en een pot bier... die kan niks anders ja andere mensen erop aanspreken ahahahha hoor wie het zegt!1maar zij is familie van die rat of snol ahahahah |
|
|
|