|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Vuile verrader!"
Mike komt weer terug uit de slaapkamer en gaat aan tafel zitten. Dat komt mooi uit, want Claire heeft een vraag voor hem. "Waarom ga je mij hier net zo aan zitten vallen? Heb ik je ooit iets misdaan?", vraagt ze. "Je hebt mij niets misdaan. Ik ben ook niet bezig om één van jullie uit de Villa te werken", zegt hij, maar daar is Huub het niet bepaald mee eens. "Maar je lult wel alles door, brother! Altijd, alles en overal!", roept hij. "Je bent een vuile verrader, dat is wat je bent!", steekt hij erachter aan. Dat je het even weet, Mike!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
wie is de verrader in de kooi. wie heeft eric en lieke verraden en er volgen nog meer |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
die rat met zijn del blijven weer verschoont van de blamage ja rat zo kun je het wel een poosje vol houden kom zelf eens over de brug |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
huub wil dat iedereen voor hem gaat hij heeft erika toch al die is pas eenVuile verrader!" |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
je bedoel zeker de rat huub hahahah jaloers omdat huupertje uitgescheten wordt door alles en iedeer een ja huub de rat ??? maar nee eingelijk is een rat nog veel te goed voor dat vieze kabouter ding hij!!!! de huub is gewoon poep onder mijn schoen |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nee je ben in de war ahahahah ratbrian en huub is de kabouter nou je kan beter een kabouter zijn dan een rat ahahah |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
er zijn er maar twee die tv maken dat is onze huub en jaap de rest is nul,nul |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Nou nou Jaap doet veel, pff die zie je amper.. En ja idd tv maken doet huub. Alles maar dan ook Alles voor tv...Zoals ie zelf al zei: Alles voor 2 miljoen , zelfs zn moer.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap is niet veel in beeld, maar als hij in beeld is is het vrijwel altijd leuk en met humor.
Dat vindt ik een grote klasse om een dode sfeer totaal te veranderen door alleen even binnen te lopen en wat opmerkingen te maken... |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
laat jaap maar weer terug komen met zijn streken ,het hele gouden kooi gebeuren zit op een dood spoor |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
wat huub en japio over zich heen gehad hebben kan die rat en snol nog geen 10% van verdragen ahahahahahha |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub heeft erik over zich heen gehad, ik kan me voorstellen dat brain dat niet wil |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nee die rat wil alleen snollen een fatsoenlijke vrouw kan ie niet krijgen en het moet jong zijn anders kan hij ze niet aan ahahahahha |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda heeft huub ook over zich heen gehad ,die rat is maar wat blij met zijn dellie,maakt voor hem niet uit wie er over heen geweest is |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja die rat laat zijn snol in de tuin lopen in haar ondergoed nou dat noem ik nou respect hebben voor je snol !!ahahahahahahah |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ach fleur82 wat maakt het uit ?zo ze er binnen bij loopt zo loopt ze ook buiten er bij ,des te hoeriger des te beter ,dat heeft toch met je opvoeding te maken,schaamteloos en geen eigen waarde |
|
|
|