|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Revanche
Amanda en Brian moesten elkaar gisteren weer even missen, omdat Brian een interview had bij RNN7. In die tijd gingen Claire, Huub en Eric de aanval in op Amanda, door over haar moeder te beginnen. Amanda hield zich sterk en liep uiteindelijk gewoon weg naar de Chill Room. De aanval was dus niet helemaal geslaagd. De Amsterdamse vertelde dit dan ook trots aan haar vriendje toen hij weer thuiskwam. Brian complimenteert zijn vriendinnetje en samen nemen ze 's avonds alsnog revanche op Claire. Bij de stand van relaties staan Amanda en Brian toch echt met één punt voor!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
vind ik ook en kan je van dat goedkoop ding uit tilburg niet zegge, amanda kan er niks aan doen dat haar moeder steeds afbeld en alles verpest , en niet eens op haar minst even kan bellen en die haar andere dochter ook overal voorop laat draaien om te schrijven of te bellen, knap en laat amanda zijn wat ze is vind toppie hoe zei zich al meer dan een jaar staande houd ,en voor haar relatie kiest ze zelf voor wat ze daarin doet moet ze zelf weten , |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarom mag clair dan niet zelf weten wat zij doet?noem jij dat een hechte relatie dan? van die rat met zijn dellie nou daar kijk ik dwars door heen,dit houd echt geen stand,ja naar een blijf van mij lijf huis voor de klappen die zij gaat krijgen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
tuurlijk moet cleefclaire dat zelf weten hoop dat huub haar nog veel meer gebruikt en tussen door wat heerlijke meiden bangt |
|
|
|