|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Vrouwendingen
Jaap laat zich weer van zijn beste kant zien en is weer druk aan het fietsen. Eric en Claire hebben elkaar weer gevonden in de 'vrouwendingen' en zitten in de kapsalon. Ze zijn hun haar mooi in model aan het föhnen en kneden. Van Amanda kan Claire namelijk niet echt verwachten gezellig samen meidendingen te doen, dus heeft de Tilburgse gelukkig Eric om haar behoeftes mee te delen. Huub heeft het namelijk te druk met zijn pianospel in de Chill Room. Zo heeft ieder z'n ding!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
jullie moeten op nowlive je kommentaar neerzetten dan wordt je met de grond gelijk gemaakt |
|
|
|
|
djen
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
een forum voor de kabouter en zijn zwelgjes |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nowlive is bagger je krijgt dan meteen een ban,zielig toch??mensen mogen hier wel een mening neerzetten,alleen schelden is niet zo leuk,maar die zie ik op deze topic nu niet...iedereen heeft zo zijn of haar eigen mening,dat mag,maar nu nog netjes blijven grijnzz;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jullie zijn bijna even van mij af...nog een uurtje en dan ga ik slapen,en dan ben ik er eventjes niet;-) even een wijze raadt haha,probeer netjes te blijven!nou kindertjes oogjes dicht en snaveltjes toe.....*grote glimlach trekt.* |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ow is dat nowlive de huubertjes familie haahaa heb daar eens gelezen maar daar zijn ze nog lager dan de miljonairs die een spelletje spelen ,en net wat huubertje vaak doet alle streamers uit lachen en dat hebben ze bij nowliveje nog niet door |
|
|
|
|
tino
|
|
|
toch blijf ik erbij dat die nicht Erica een echt homo-wijf is, luister maar naar zijn stem |
|
|
|