|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire, laat je niets aanlijmen!
Eric heeft toch weer even zijn vriendje opgezocht en de twee gaan in de slaapkamer Claire bespreken. Ze zijn het erover eens dat ze straks een stevig gesprek met Claire moeten hebben. "Als ze te zwakjes blijft, of te op de vlakte blijft, dan ga ik er prikken hoor. Anders gaat ze gewoon weg namelijk", meldt Huub. Ze vinden dat Claire zich nog steeds niet goed neerzet in discussies, en teveel doet wat zij haar opleggen. "Ze moet zich niet alles laten aanlijmen", vindt de Oldenzaler. Ze moeten nog wel de aanpak van het gesprek bespreken. "Je moet, je kan, je kan beter, proberen te vermijden. Je kan niet iemand de weg wijzen, van zo moet het", concludeert Huub. "Wat vind je ervan dat dit jouw positie is, en wat vind je daarvan. Anders wordt het zo'n belerend gesprek", spreekt de Miljonair uit. Eric is het hier roerend mee eens. We wachten het gesprek af...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
klopt ja klopt, zo ben ik niet ,klopt ja klopt ,claire en spel spelen haahaaa ze kan nog niet discussie aan ja ,klopt ja klopt |
|
|
|
|
djen
|
|
|
m mmm m mmm klopt en peukkie 14 passeeerd clair,s haar lippen,tis niet erg om op mijn bek te gaan ,ja leer ik van das super erg hoor zegt huub ,o ja klopt ja klopt, |
|
|
|
|
djen
|
|
|
whaaahaa ze gaat later knalle ,ik hoor volgens mijn dennix haaahaaa |
|
|
|
|
djen
|
|
|
claire komt de goudenkooi in en vind het jezus hoe ze t spel moet spelen , ik lig helemaal in een deuk,iedereeen moet claire alles op een briefje geven of de woorden in haar mond legge haaahaa en nu is t janke haaahaaa |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ja maar ja maar ik vind zo moeilijk zegt claire haaahaahaa |
|
|
|