BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tot nooit meer ziens Claire?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 20 februari 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Tot nooit meer ziens Claire?

Claire is inmiddels enigszins op dreef en probeert terug te slaan. "Ik denk dat iedereen me zwaar onderschat. Ik ben steeds sterker aan het worden bij mezelf door allerlei gesprekken, zodat ik er dadelijk keihard op kan knallen", pleit ze voor zichzelf. "Maar misschien is dat te laat", oppert Eric. Huub hoort Claire's verhaal tandenknarsend aan. "Jij bent net een Formule 1-coureur die zegt: ik doe alleen de eerste zestig rondjes", vergelijkt de Oldenzaler. "Weet je ga maar lekker nadenken, en stuur me een kaartje vanaf thuis", vervolgt hij boos terwijl hij de deur uitloopt. Claire blijft alleen achter met Eric en kijkt erg verdrietig. "Het allerliefste, en dat weet Huub ook, hoe k*t hij dat ook vindt, is dat ik uiteindelijk samen met hem Jaap eruit stem. Zodat we samen de finale kunnen spelen", vertelt Claire bedroefd. "Maar juist daarvoor, moet hij wel iets van je zien, anders durft hij niet te ondernemen. Je moet schijt hebben aan alles en iedereen", adviseert Eric haar. Dan komen de tranen...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 20 februari 2008 - 14:53   quote  deeplink  
nou Claire denk eerder dat Jaap en Huub jouw er met Liefde uitstemmen, dan Huub samen met jouw Jaap! ach het is maar een gedachte hoor Claire wacht maar tot je kan gaan knallen oh ja na donderdag net als Dennis? en we weten allemaal waar Dennis nu is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 februari 2008 door Izz@headliner --
tino
 tino - woensdag 20 februari 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Claire en knallen, haha, laat me niet lachen, als die kabouter iets zegt zit ze al weer te janken, pak een rokertje, dat kalmeert...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Tot nooit meer ziens Claire?

0.0059990