|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cruijff pakt de handschoen op, de gevolgen (Dapperestrijders Web-log)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Wat moeten we hiervan denken? Zou Cruijff de "verlosser" zijn, waarover iedereen spreekt? Of snijdt hij zich nu misschien wel in zijn eigen vingers, omdat hij nu wel resultaat MOET boeken? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zal er niet eerst een aantal jaar voorbij moeten gaan voordat hij al zijn veranderingen heeft kunnen doorvoeren en het een klein beetje loopt zoals hij denkt dat het moet lopen? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind zijn rol te vaag. Hij heeft nu de totale verantwoording, maar toch ook weer niet want het is geen officiele functie. Het zou mij niets verbazen als hij er bij het eerste de beste conflict alweer mee stopt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Conflict?
Hij is Cruijff dus men doet het maar op zijn manier... |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Uit het interview dat hij heeft gegeven bij van Gelder bleek toch maar dat ie aangaf dat hij vertelt hoe en wat, maar ze zelf maar moeten zien of ze het opvolgen. Dan lijkt mij zijn rol iets te vrijblijvend. |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
En het eerste conflict is al geboren en meneer Cruijff gooit de handdoek in de ring. Is de liefde dan toch niet zo groot als gedacht? |
|
|
|
|
danie187
|
|
|
het lijkt wel als langzaan de ondergang van ajax er aankomt |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Of er sprake is van een ondergang, dat durf ik niet te beweren. Ze draaien nog steeds goed mee in de competitie, ook al spelen ze niet geweldig. Het is alleen jammer dat er op bestuursniveau een aantal problemen zijn opgetreden, waardoor er zo'n gigantische media hype ontstaat en alles 10x wordt opgeblazen. Net zoals deze zogenaamde terugkeer van de verlosser... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2008 - 12:22 schreef Thomas het volgende:Of er sprake is van een ondergang, dat durf ik niet te beweren. Ze draaien nog steeds goed mee in de competitie, ook al spelen ze niet geweldig. Het is alleen jammer dat er op bestuursniveau een aantal problemen zijn opgetreden, waardoor er zo'n gigantische media hype ontstaat en alles 10x wordt opgeblazen. Net zoals deze zogenaamde terugkeer van de verlosser... Thomas en Boudewijn....hihihihi...... Bassie en Adriaan.....de dikke en de dunne.....Pippie en haar paard....de lamme en de blinde....Boudewijn die zijn porum nooit meer laat zien...en Thomas, tsja is zo'n ding wat ik vaak op de snelweg zie liggen
We zijn er nog steeds Einsteins.............
WZAWZDB.....we cant't be stopped....AFCA FOREVER |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Thomas en Boudewijn....hihihihi...... Bassie en Adriaan.....de dikke en de dunne.....Pippie en haar paard....de lamme en de blinde....Boudewijn die zijn porum nooit meer laat zien...en Thomas, tsja is zo'n ding wat ik vaak op de snelweg zie liggen We zijn er nog steeds Einsteins............. WZAWZDB.....we cant't be stopped....AFCA FOREVER Goud voor oud Narreke!!!....hahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Thomas en Boudewijn....hihihihi...... Bassie en Adriaan.....de dikke en de dunne.....Pippie en haar paard....de lamme en de blinde....Boudewijn die zijn porum nooit meer laat zien...en Thomas, tsja is zo'n ding wat ik vaak op de snelweg zie liggen We zijn er nog steeds Einsteins............. WZAWZDB.....we cant't be stopped....AFCA FOREVER Hoe lam dan ook, yellelleeeeeeeeeeee hahaha lach me kapot |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nieuw leven in een oude brouwerij!!
Wat er ook gebeurt:
Wij Zijn AJAX, Wij Zijn De Beste!!
Vroeger, nu en Altijd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Thomas en Boudewijn....hihihihi...... Bassie en Adriaan.....de dikke en de dunne.....Pippie en haar paard....de lamme en de blinde....Boudewijn die zijn porum nooit meer laat zien...en Thomas, tsja is zo'n ding wat ik vaak op de snelweg zie liggen We zijn er nog steeds Einsteins............. WZAWZDB.....we cant't be stopped....AFCA FOREVER Hell yeah!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jazeker, Ajax zit inmiddels ook al weer bij de Europese top! Dat had namelijk nu al lang voor elkaar moeten zijn volgens Cruijff toendertijd. Maar hij ziet zelf ook in dat het nooit zal lukken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 14:40 schreef Boudewijn het volgende:Jazeker, Ajax zit inmiddels ook al weer bij de Europese top! Dat had namelijk nu al lang voor elkaar moeten zijn volgens Cruijff toendertijd. Maar hij ziet zelf ook in dat het nooit zal lukken. Zoals ik al zei Boudewijn:
Nieuw leven in een oude brouwerij!!
Wat er ook gebeurt:
Wij Zijn AJAX, Wij Zijn De Beste!!
Vroeger, nu en Altijd! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax de beste ( ????? ) Wie weet !!!!!!! Nu moeten ze dat nog wel even laten zien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 15:29 schreef nieuwe ajax het volgende:Ajax de beste ( ????? ) Wie weet !!!!!!! Nu moeten ze dat nog wel even laten zien. Hoezo? Dat laten ze toch wekelijks zien! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 14:40 schreef Boudewijn het volgende:Jazeker, Ajax zit inmiddels ook al weer bij de Europese top! Dat had namelijk nu al lang voor elkaar moeten zijn volgens Cruijff toendertijd. Maar hij ziet zelf ook in dat het nooit zal lukken. Volgens mij zei Crijff 5 jaar vanaf het moment dat het bestuur er volledig zit.. Daar zijn we nog niet kerel.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 16:20 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zei Crijff 5 jaar vanaf het moment dat het bestuur er volledig zit.. Daar zijn we nog niet kerel.. Hey Remco, het is natuurlijk wel Boudewijn die het zegt.... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De enige neutrale Headliner....hahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het woord 'neutraal' komt niet voor in zijn vocabulaire.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 14:40 schreef Boudewijn het volgende:Jazeker, Ajax zit inmiddels ook al weer bij de Europese top! Dat had namelijk nu al lang voor elkaar moeten zijn volgens Cruijff toendertijd. Maar hij ziet zelf ook in dat het nooit zal lukken. Krijg nou wat !!! Er valt wat te zaniken en ja hoor: Daar is ie weer !!!! Ongekend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 23:59 schreef Oceanu het volgende:[..] Krijg nou wat !!! Er valt wat te zaniken en ja hoor: Daar is ie weer !!!! Ongekend. Eigenlijk en eerlijk gezegd is Boudewijn een toffe gozer...op de schaal van 10 geef ik hem een dikke 8 en neig naar een 9....
Ik heb hem dingen zien doen waar de rest van jullie geen weet van hebben. Boudewijn is oke !!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 01:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Eigenlijk en eerlijk gezegd is Boudewijn een toffe gozer...op de schaal van 10 geef ik hem een dikke 8 en neig naar een 9.... Ik heb hem dingen zien doen waar de rest van jullie geen weet van hebben. Boudewijn is oke !!!! Maar dat doet niets af aan het feit dat hij niet neutraal is, toch? Voor de rest okay ;-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 01:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Eigenlijk en eerlijk gezegd is Boudewijn een toffe gozer...op de schaal van 10 geef ik hem een dikke 8 en neig naar een 9.... Ik heb hem dingen zien doen waar de rest van jullie geen weet van hebben. Boudewijn is oke !!!! Ik ken hem verder niet dus je zal mij niet horen zeggen dat ie als persoon goed of slecht is. Het kan best een toffe gozer zijn alleen heeft ie wat mij betreft het nare trekje dat ie alleen ten tonele verschijnt als er iets negatiefs omtrent Ajax te melden is en hij direct een soort van gelijk wil halen mbt Cruijff. Verder zie je hem nooit. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 01:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Eigenlijk en eerlijk gezegd is Boudewijn een toffe gozer...op de schaal van 10 geef ik hem een dikke 8 en neig naar een 9.... Ik heb hem dingen zien doen waar de rest van jullie geen weet van hebben. Boudewijn is oke !!!! Uhu....maar een ban van 5jaar oud opheffen kan niet... |
|
|
|