BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Chocolademonster bestaat niet"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 20 februari 2008 - 18:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Chocolademonster bestaat niet"

"Voor mij ben jij een pakje chocola en Huub is mijn pak koekjes", gaat Jaap verder tegen Claire. Zij kijkt hem totaal uit het veld geslagen aan. "Kijk, chocola gaat van smikkel smikkel smikkel en dan is het op! Maar een pak koekjes doe je in een trommel en dan kan je het bijvullen", legt hij uit. "Dus Huub is een koekjestrommel...", probeert ze het voor zichzelf duidelijk te krijgen. Jaap knikt en gaat verder met de uitleg. "Chocolademonster bestaat ook niet, koekiemonster wel!", legt Jaap uit. "Ik snap het helemaal...", besluit Claire dan. "Maar je vind koekjes dus lekkerder dan chocola?", vraagt ze toch nog voor de zekerheid. "Een koekjestrommel raakt nooit leeg", beargumenteert Jaap nogmaals. "Heb je geen chocoladebus dan?", vraagt de Tilburgse. Jaap kijkt verbijsterd op. Daar had hij nog nooit aan gedacht. "Zie je, ik word jouw chocoladebus!", spreekt Claire trots. Nou, de twee zijn eruit!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Chocolademonster bestaat niet"

0.0044758