BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Blijft Tommie de nacht?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 20 februari 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Blijft Tommie de nacht?

Vandaag was dan eindelijk de dag waarop de gastspelers een vlucht door de lucht in een ballon mochten maken. Vol enthousiasme gingen Eric en Mike op weg en vol mooie verhalen kwamen ze terug. Ook heeft de huishouding een nieuwe aanwinst gekregen! Het is avondbutler Tommie, die meteen erg in de smaak valt bij Claire. Huub ziet dit als kans om zijn meisje te testen op eerlijkheid en rancune. Maar ondertussen wordt het steeds later en krijgen Claire en Tommie het steeds gezelliger...

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Ik dacht net dat Claire niet blonder kon worden, en voor de blonde onder ons
( Dommer ) maar nee hoor, het lukt Huub om haar nog dommer te laten zijn, dan ze al was,Ze trapt in zijn praatjes, ik kan niet wachten tot Huub zich op de borst gaat slaan tegenover Eric, Jaap en Palma. Want dat kan hij niet laten.
Hier gaat zo over gelachen worden. Huub wil zelf niet voor lul staan, dus is zich aan het indekken. dus dat word echt lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2008 door Joseba@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 februari 2008 - 01:23   quote  deeplink  
Ik vraag me echt af wanneer Claire nou wel het spel gaat spelen!

Nog een paar weken zo doorgaan en ze krijgt de toneelhaak...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 02:52   quote  deeplink  
Maar Boudewijn, ze is de opvolger van Dennis!, dus dat word op zijn vroegst na donderdag, dan komt de darkside van Claire, dan gaat ze echt, heel echt knalluh!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 februari 2008 - 04:00   quote  deeplink  
Ik zag 100 keer liever het gekibbel tussen Dennis en Nadia dan de huidige onzin tussen Huub en Claire waarbij Huub hoopt Jaap te kunnen lozen en Claire die niet eens aanstalte maakt om iets te willen gaan doen...

Dennis en Nadia waren top voor tv en iig voor mijn streamingavonden. Nu heb ik de streams veelal niet eens meer aan staan en luister ik wel muziek op de achtergrond.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Blijft Tommie de nacht?

0.0055150