|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tranen!
En net wanneer je je afvraagt of er nog iets gaat gebeuren in de Private Room, barst Huub ineens in snikken uit! Dikke tranen rollen er over zijn wangen en Claire schiet meteen te hulp. "Er zijn wat dingen tussen ons...", mompelt hij tussen zijn snikken door. "Ik ben niet altijd even aardig geweest tegen anderen", snikt hij. Claire omhelst hem en probeert zijn tranen te drogen. Huub toch! Dit hadden we even niet zien aankomen.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Wat denk je dan? Huub zijn voorstelling pal voor de Popupol. Hij wist dat zijn popu gedaald was, en moet een sympathie offensief beginnen. Dus dan maar even je moment pakken als je weet dat er weinig te doen valt. Hup janken, Gisteravond zat hij al te roepen. ik vertrouw op mijn fans> natuurlijk Huub, en net als Lieke komt Claire to the rescue, ongelooflijk dom, dommer domst. de enige die nog stommer zijn? de mensen die er elke keer weer intrappen en als een stel typisten gaan smsen, ben benieuwd hoevaak hij gaat roepen dat ze moeten stemmen. zieltjes. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Denkt dat hij slim is. blijft met de papieren rondlopen, want hij wil dat Brian ze vind. zodat het bespreekbaar word gemaakt in de groep, niet door hem zelf maar door de tegenpartij, zodat hij weer in een mooi zielig dagblaadje komt. wat een doortrapt ventje is dat.voor 2,2 miljoen doet hij alles, gelijk ook, Brian doet dit ook, de stijl is net even anders. ben benieuwd hoe lang hij rond blijft lopen met de papieren zodat het opvalt, dus dan maar even schaken met Mike, die even inlichten, dan kan mike even fungeren als doorgeefluik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hij jankt maar daar hebben er door hem maar genoeg gejankt ..alleen streamers kijken door die nep tranen van hem heen ..hoop dat hij zo ver zakt in zijn poppie joopie poll dat hij kan janken |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
als huubje er niet meer tegen kan,rot hij toch lekker op |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ja johan blijven bidden. ff unbelieveble, die gaat echt niet weg, die is bezig met zijn pop pol. die wil omhoog daarom gaat hij janken hij weet dat dit werkt, hij moet iets doen anders red hij het echt niet. Met huub kan je op dingen rekenen, zodra de pop pul dichterbij komt. Hij heeft aardig wat steekjes laten vallen, daar is hij voor gewaarschuwd, en nu moet hij dus weer janken. alles voor 2,2 miljoen en als Brian alles doet voor 2.2 miljoen is het een rat en weet ik het allemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
sjeeeeeeeeeeee dan vraag ik me af Wie zijn nou de grootste jankers.Juist Xanne nr 13 djen toch hebben jullie geen leven dan kan ik t snappen.Ik denk dat jullie kikken op die beelden want wat zal t saai worden als Huub eruit is kunnen jullie niet meer zijken!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat drupt daar onder die steen vandaan? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik herhaal alleen huub zijn eigen woorden. liever saai in de kooi dan continu naar die liegende, manipulerende en bedreigende kabouter kijken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ja Johan, die takketrol bedreigd iedereen, zolang er camera;s bij zijn en wanneer hij weet dat hij het niet meer red, gaat hij huilen, die stort vandaag of morgen echt in. en dan zijn de trollen gaar, want dan moet hij naar dat huis waar hij nooit meer terug wil. en dan krijgt hij echte klappen van echte mensen. die ect gepijnigd zijn door zijn taal gebruik. en het walgelijke gedrag, dan stopt het tijdperk Huub, want dan zijn er geen bewakers meer voor dat 8erlijke ventje |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
al met al ben ik trots op de mensen die hier posten, zolang we niet reageren op de haatdragende Huub fans houden we het gezellig hier! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
misschien is het wel beter voor huub dat hj het programma wint, kan hij van het prijzengeld de beveiliging betalen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
mezelf ..je moest eens weten wat voor mooi leven ik heb zou t niet in wille ruilen voor die kooi ...en nog wat!!! je moet mij eens goed lezen !!!
ben fan van niemand dus van mij mag t heel vlug van de buis dus datte haahaaa |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja echt johan, maar ik gun het hem gewoon niet om alles wat Hij al gedaan heeft. alles voor het geld, blijft hij gillen, en zodra Brian iets doet is hij een valse rat een achterbakse antiliaan, met andere woorden Huub mag alles voor dat geld, maar een ander moet alles slikken wat de kleine tuinkabouter zegt en doet.hij tikt met zijn stokje op de steen en de viezigheid kruipt eronder vandaan. op het fwngmw.
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik zei dat het misschien beter wasvoor huub, als het aan mij haal ik hem vandaag nog uit de kooi. wat er met huub gebeurd na de kooi is mijn probleem niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
kijk johan dat mag van mij ook, reken maar dat degene die hem echt ooit uit de kooi trekt wereld faam treft, en Huubje gaat vanzelf snel de vergetelheid in na de kooi, daar maak ik mij ook niet druk om. maar ik wat ik om mij heen hoor, is dat huub vaker in het nieuws zal zijn uit de kooi, dan in de kooi, zijn bepaald geen kleine kinderen die plannen voor hem hebben. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ok izzie dat s wat wij hier ook horen, zijn zieke fans denken dan dat wij persoonlijk hem bedreigen, wat zij niet snappen is, dat degene die niet dreigt de gevaarlijkste zijn, die wachten rustig af, hebben de tijd. want er komt een dag dat Huubje drinkt, buiten de kooi. zij denken dan hoef je alleen maar in de buurt te zijn, en het gebeurd vanzelf, dan kan je kijken en meemaken want dan wordt je niet gered door de beveiliging van J. De Mol. Dan staat er geen exit gepland voor de persoon die zijn hersens klieft. en dat mijn vriend snapt de HUUB niet, en zijn fans nog minder, want geloof maar niet dat die knul nog 1 gedachte vuil maakt aan de smsers. en zijn fans. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hahhahaha, inderdaad hij vertelde vanmiddag zelfs zijn eigen moeder te vergeten daar in de kooi, nou dat zegt toch genoeg. mijn moeder is dik in de 80, en er gaat nog geen uur voorbij zonder dat ik even aan haar denk, of een dag zonder dat ik haar een goedemorgen of een weltrusten wens.laat staan dat dit mannetje aan zijn fans zal denken, wanneer dit alles voorbij is. ach en de fans? die vinden wel een andere gladiool die zij kunnen adoreren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik ben het volkomen met de meeste sprekers eens, dat zielig ventje moet nou eindelijk eens ophouden met manipuleren van iedereen en alles en een keer niet alleen aan zichzelf denken, oprotten... |
|
|
|