BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brians gevecht op de plasma!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 21 februari 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brians gevecht op de plasma!

Dan springt de plasma voor de derde keer vanavond aan. Weer verzamelt iedereen zich op de bank, het wachten is alleen op Jaap. Weldra arriveert ook hij bij de bank en begint het filmpje. Brian gaf al te kennen dat hij dacht dat het zijn gevecht zou zijn en inderdaad, we krijgen een verfijnd staaltje kickboksen te zien. De Antilliaan kijkt emotioneel toe en pakt zijn Amanda stevig vast. Na afloopt breek er direct een discussie los. "Hij was helemaal niet knock-out na de eerste trap! Ben je hier trots op?", vraagt Huub geïrriteerd aan Brian. Voor hem is dit natuurlijk de perfecte gelegenheid om het ego van zijn rivaal de grond in te boren. Dat gaat hem echter niet lukken. "Ja, ik ben hier trots op en ik heb al eerder verteld dat ik een no contest had!", luidt het antwoord van Brian. Met dit antwoord wordt echter geen genoegen genomen en de discussie laait flink op!

bron: tien.tv
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 21 februari 2008 - 21:07   quote  deeplink  
huub ga weg ga naar huis
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 21:15   quote  deeplink  
idd.ook Huub is no contest voor Brian, en die Eric draait helemaal je maag van om. wat een kwal zeg, met zijn gilbek overal door heen tetteren, ik hoop dat Huub hem 1 dezer dagen weer eens flink op zijn flikker geeft, oh pardon, op zijn donder geeft, hij vergeet voor het gemak dat hij slechts beeldvulling is. walgelijk ventje.
djen
 djen - donderdag 21 februari 2008 - 21:48   quote  deeplink  
sluit mijn eigen hier helemaal bij aan izzie ik had het niet mooier kunnen zeggen ...toppie
tino
 tino - vrijdag 22 februari 2008 - 11:12   quote  deeplink  
ik ook helemaal izzie, laat die nicht snel aftaaien.
fleur82
 fleur82 - vrijdag 22 februari 2008 - 12:55   quote  deeplink  
bla bla bal als er iemand show maakt is huub en co dat en die aso straatvechter rat eindigt in de jail.kennen jullie dat woord is wel engels ahhahahaahhaah
djen
 djen - vrijdag 22 februari 2008 - 15:19   quote  deeplink  
tja en huub in de goot als t geen strontpijp is,wat maakt huub toch schow zeg ,zo,n schow dat de mensen van hem kotsen en t niet goed vinden wat hij doet en dan nog fan blijven ..volgens mij moet er een busje komen ,en dan enkeltje vuchgt voor huub
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 07:23   quote  deeplink  
toch wel mooi dat die rat en snol een paar fans hebben en van welke laag van de bevolking ze afkomen s wel duidelijk ahahahahahah
djen
 djen - zaterdag 23 februari 2008 - 15:38   quote  deeplink  
waar staat fans fleurtje?jij laat meer zien en hoe laag je bent dan wie hier dan ook dus datte!!!
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 15:44   quote  deeplink  
iedereen die voor die rat en snol is ja wat zal ik zeggen!!!!als je een beetje gezond verstand hebt word je daar geen fan van haahahahahah
Schuumkuh
 Schuumkuh - zaterdag 23 februari 2008 - 15:47   quote  deeplink  
Gezond verstand? Ieder zijn smaak natuurlijk Fleur, en fan van iemand in een huis zijn? haha dat geeft ook niet bepaald een beeld neer van ´gezond verstand´.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Schuumkuh zij komt van het FWNGMW. dus niet reageren, anders krijgen we hier het zelfde als daar.
Schuumkuh
 Schuumkuh - zaterdag 23 februari 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Je hebt gelijk Xanne, te vermoeiend om daar steeds op in te gaan.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 15:51   quote  deeplink  
Lekker laten afdruipen waar ze horen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 15:53   quote  deeplink  
Hier beslist Boudewijn wat wel en niet mag, hij is de enige eigenaar, en oprichter.
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 16:01   quote  deeplink  
hoe kan je in godsnaam fan zijn van rat en snol??????????????????????????
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 16:05   quote  deeplink  
Brian kan zich tijdens de rematch bewijzen, hij hoeft zich trouwens niet te bewijzen.
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 16:12   quote  deeplink  
die rat kan niet eens playbacken en viola heeft de meningen gevraagd van de formurleden,om die op te sturen,zal niet mooi worden voor rat en snol ahahahahahah
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 16:14   quote  deeplink  
AAN IEDEREEN:

vanaf nu niet meer op elkaar reageren maar alleen op de bewoners!
Dus geen commentaren waarom of wie iemands hun favoriete bewoner is, geen scheldpartijen naar elkaar toe, geen dreigementen en laat iedereen gewoon in hun waarde!

Laten we het inhoudelijk houden op de acties die de bewoners op dit moment doen en niet zomaar oude koeien uit de sloot halen als het niets met het onderwerp te maken heeft...

Als dit niet gaat werken ga ik waarschuwingen uitdelen en als uiterste maatregel mensen een tijdelijk post-verbod geven...
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 16:20   quote  deeplink  
kijk hem nou eens die haar ahahahahah ziet er niet uit lijkt wel een toupet,hij is nu de streamers aan het bespelen ahahahahahah
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 16:26   quote  deeplink  
zo zal hij vast niet een rematch tegen Yuri de ring in gaan, dan lacht Yuri zich knock-out ;)
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 16:35   quote  deeplink  
ja erg he en hij vind zichzelf zo knap!!!
djen
 djen - zaterdag 23 februari 2008 - 17:08   quote  deeplink  
tot nu toe is brain meer man als huubertje ,
djen
 djen - zaterdag 23 februari 2008 - 17:09   quote  deeplink  
en nogmaals ik ben gelukkig geen fan van wie dan ook !!!!!!!!!!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 16:26 schreef Boudewijn het volgende:
zo zal hij vast niet een rematch tegen Yuri de ring in gaan, dan lacht Yuri zich knock-out ;)
Dat zou een giller zijn, maar ja heeft Brian alsnog de beker!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 17:10   quote  deeplink  
sorry hoor maar dat ziet er niet uit, dat zou het zelfde zijn als je een poedel zijn oortjes coupeert!
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:10 schreef Xanne het volgende:
sorry hoor maar dat ziet er niet uit, dat zou het zelfde zijn als je een poedel zijn oortjes coupeert!
hoi xanne zie het gaat al beter sorry voor de aanvallen zal het niet meer doen!!die rat doet mij aan iemand denken waar ik een erg leven mee heb gehad,laat ik het daar maar bij laten.
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:08 schreef djen het volgende:
tot nu toe is brain meer man als huubertje ,
die rat meer man waarom omdat hij een straatvechter is,en ben je man als je je vriendin in ondergoed door de tuin laat rennen en haar stiekeum slaat,nou echt dan ben je geen man maar een rat!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brians gevecht op de plasma!

0.0062329