BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Jij bent hier trots op?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 21 februari 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Jij bent hier trots op?"

Huub tiert maar door en dat schiet bij Brian in het verkeerde keelgat. "Ik hoor maar weinig respect van jullie, zoals knap Brian dat je drie weken zo hard getraind hebt!", meldt de Antilliaan boos. "Ik heb wel degelijk respect voor je en dat heb ik ook al vaker gezegd. Maar je trapt iemand recht in zijn gezicht en daar ben jij trots op? Zelfs Hans vindt dat jij je niet bewezen hebt!", roept Huub tegen hem. "Dat klopt, juist omdat ik zolang en zoveel getraind heb en maar zo'n korte tijd had om mezelf te bewijzen!", weert de kickbokser zich. De rest legt zich echter niet neer bij deze verklaring en op den duur vragen ze het filmpje nog een keer aan voor duidelijkheid.

bron: tien.tv
thea
 thea - donderdag 21 februari 2008 - 21:06   quote  deeplink  
hy is gemeen en zal altyd een gemeen mannetje blijven die vieze gluipert
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 21 februari 2008 - 21:10   quote  deeplink  
huubpertjeniks ,,,,ga naar huis !!!kan je kop nie meer aan zien
jaloers stuk vreten dat je bent!!!! jij had die trap
moeten krijgen ga je famielie lekker pesten weg
met kabouter kikkerman
djen
 djen - donderdag 21 februari 2008 - 21:31   quote  deeplink  
ik hoop zo dat brain buiten huub zo een trap geeft dat hij bond en blauw ziet dat hij ermee rond moet lopen dat iedereen het ziet,
met zijn dwarsleasie roepen en hopen dat brain dat kreeg vies vuil ventje en hij moet steeds verder zakke in zijn poopie joopie poll
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Walgelijk gekrompen en bekrompen grafbuil, dat is Huub, Ik weet dat Huub het pas echt voor zijn kiezen krijgt na de kooi, want er zijn ontzettend veel mensen zo kwaad op die takke trol, dat kan niet goed gaan, de enige met wie ik medelijden heb is zijn eigen moeder, weten dat wat jij gebaard hebt, zo'n walgelijk stuk vreten is, dat hij jouw verleden op de streams gooit voor de populariteitspol. echt ongelooflijk, ik heb haar vergeven zegt hij. nou nou nou.
thea
 thea - donderdag 21 februari 2008 - 21:52   quote  deeplink  
huub is te minste eerlijk die rat niet speelt alles via een ander
djen
 djen - donderdag 21 februari 2008 - 21:54   quote  deeplink  
en over zijn moeders rug de russen uit schelden dat zijn moeder 5 x verkracht is door de russen nou nou nou top is die huub hoor gadverdamme zeg..net dat die 2 daar wat aan konden doen ..walg zo van dat ventje zou hem ook zo,n pak slaag wille geven ..hoop dat het uit komt ook en anders doe t wel iemand anders voor me haaahaa
mezelf
 mezelf - donderdag 21 februari 2008 - 23:26   quote  deeplink  
het niveau is weer laag he hier
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 21 februari 2008 - 23:45   quote  deeplink  
ik snap die huub echt niet hij denkt echt dat hij het mannetje is die alle ziektes en alle vieze woorden wat er bestaan mag gebruiken en mensen K**ker wensen ik vindt het niet normaal en brain een warsleasie toe wensen brain moet huub eigelijk uitnodigen voor een wedstrijd kickboksen dat de goudenkooi een ring regelt met verzorgers en zo er bij en dan ff kijken wie nog zoon grote mond heeft
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 23:50   quote  deeplink  
maar lieve mc bjorn, dan heeft huub geen verzorger meer nodig, maar een regelrechte doodgraver, en die wil men niet in de kooi, mijn bedrijf zou hem graag afleggen hoor. we halen hem gratis op.
tino
 tino - vrijdag 22 februari 2008 - 11:17   quote  deeplink  
als zijn moeder verkracht is door de russen, is hij misschien een nageboorte er van. De popupol is geweest en de kabouter huilt niet meer maar begint meteeen weer met allerlei scheldwoorden en ziektes te smijten, terwijl hij zegt dat hij er zelf een hekel aan heeft dat hij dat doet (gezegd tegen die blonde sigaret), en dan menen sommige in dit forum dat dat vervelend ventje wel eerlijk is, tja verbeter de wereld en begin bij jezelf, Kabouter-nicht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Jij bent hier trots op?"

0.0051751