|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Eeuwige discussie
Jaap zit verveeld te gapen en is allang klaar met de discussie over Brians wedstrijd. Huub is echter pas net begonnen. "De zwakste partij geeft altijd de schuld aan de scheidsrechter", vuurt hij af. "Ik trap nog een keer omdat ik gewoon giftig ben, ik zit in die wedstrijd. En Huub, als jij een klap krijgt sla je meteen terug", reageert Brian. Melisa, die ook bij het K-1 Max aanwezig was, mengt zich in de discussie. "Het had ook andersom kunnen zijn, dat Yuri die trap gaf en Brian daar op de grond lag", probeert ze lief. "Dan was het feest geweest hier", lacht Huub gemeen. De bokser geeft aan dat hij positieve kritiek heeft gehad van bokskampioen Andy Souwer en zijn trainer Hans Nijman en dat is voor hem genoeg. Hij is, op de tweede trap na, trots op zijn prestatie. "Als ik iemand zo in zijn gezicht zou trappen op nationale televisie, zou ik de ogen uit mijn kop schamen", antwoordt Huub. Dan eindigt eindelijk de ellenlange tirade tussen de twee haantjes en verspreidt iedereen zich weer over de immense Villa die regelmatig te klein is voor het bonte gezelschap!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Huub heeft lef met zijn uitspraken, dat ziekelijke mannetje heeft wel meer op zijn conto dan iemand in het gelaat trappen, en dan hebben we het niet over een kickboxwedstrijd. dat smerige ventje heet al zoveel uitgevreten, als die ooit het lef zou tonen om een wedstrijd te kickboxen, krijgt hij zoveel klappen dat de ene hersencel die nog over is, ook naar de sloperij, van hij die niet genoemd ZAL worden gaat. maar ja ook die cel is al verneukeretiefd. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
inderdaad izzie walg van dat ventje snap zo al niet dat er vrouwen op hem vallen ja zo,n sloom zeik griet uit tilburg die mediageil is en haar zelf verkoopt voor zon huub daar heb ik geen respect voor nog niet een cent... snap steeds meer dat huub een hitler fan is wat hij ook maar vaak genoeg heeft gezegd hij lijkt er nog sprekend op ook...daarom ga ik over mijn nek van dat miezerig ventje |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Inderdaad djen, om te huilen de taal die dat ventje mag uiten. hij kan en mag alles, in de echte wereld had hij al niet meer op 2 beentjes rond gelopen, er zijn nog te veel mensen die weten hoe doe holocaust was. en maar goed ook, het mag nooit vergeten worden, wat die de mensheid heeft aangedaan. en dan zo'n klein pestpokke mannetje die dat gebruikt. ook tegen de russen. met mij verbeten zich heel veel mensen. ook de moslims zijn aan de beurt geweest en de antilianen, er komt een tijd dat Nederland te klein is voor dat ventje, dan kan hij zich nergens meer verschuilen. |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
dom zielig ventje dat huuberding hij is gewoon jaloers,,ziekelijke mannetje smerige ventje heeft al zoveel uitgevreten, waar haald ie het lef vandaan hij weet niet hoeveel klappen hij nog zal krijgen hij had die na trap moeten hebben . hij zit niet eens in een echt gevecht en deelt al zo veel klappen uit dus wat lut dat ding hij heeft veel meer klappen uitgedeelt in de gouden kooi dat brain op dast gevecht heeft gedaan dus wat met zijn groote bek heeft hij veeeeeeel meet stuk gemaakt daar ook dat nog wanneer gaat dat huuberding naar huis a.u.b weg er mee en neem erika ook maar mee zijn ouders zouden hunb oogen uit hun kop moeten schamen dat ze zo iete op de wereld hebben gezet |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ja maar je kikt er wel op anders zouden jullie niet kijken |
|
|
|
|
tino
|
|
|
er is er in DGK maar EEN die zich moet schamen en wie dat is weet iedereen, behalve mezelf, zal wel een holmaatje zijn. |
|
|
|
|
|