|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De rust is wedergekeerd
Amanda vindt de film niet erg interessant en besluit dat zij en haar vriendje een massage verdienen. De twee hebben er allerlei attributen voor in de wacht gesleept. Melisa geeft hen de ruimte en staat op om de boel boven aan kant te maken. Mike kijkt beneden in de slaapkamer ongestoord verder naar de film, terwijl de lovebirds hun gang gaan. Boven hangen Jaap, Eric, Claire en Huub voor de film op de bank. De twee laatstgenoemden liggen weer knus tegen elkaar aan te knuffelen en Jaap en Eric bevinden zich aan weerzijden van het koppel. De rust is wedergekeerd in de Villa en van de eerdere bonje is niets meer te merken!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dat komt vanzelf als Huub weer denkt dat het de Huubshow is. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
true, of was het nou de truman show die ze bekeken? ja Huub droom maar verder. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
izzie verveel jij je eigen ofzo volgens mij ben je zo opcest naar huubje "waar t hart van vol is loopt de mond van over" |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
MAARJA DIE RAT MAG WEER ALLES O NEE SLANG BEDOEL IK |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou ik denk dat jij je vergist met Claire die haar mond liep over als je Huub moet geloven, dat is toch de pijpslet? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Xanne reageer nou niet op dat onderkruipsel, durft alleen maar aan te vallen.die wil dat huub haar mondje en pussy volpropt met dat wormpje wat hij Penis noemt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
je hebt gelijk, het is weer bijna spookuur dan komen ze weer! cya |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
mezelf zal hem ook wel eens "gehad" hebben, als normaal mens kun je zo'n geval toch niet ophemelen en normaal vinden |
|
|
|
|
angeliekjee
|
|
|
gaat weer eens nergens over. |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
izzie als er hier onderkruipels zitten lui met een laag iq dan zijn jij en xanne dat!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ach gosh. fleuris bekijk de kleuris. je hebt last van afschuwlijke tunnelhuubvisie dus ik neem jou niets kwalijk, je hebt gewoon last van steenvrees
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|