BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Teleurgesteld in moeder

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 21 februari 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Teleurgesteld in moeder

Uit het niets zegt Amanda dat ze, als ze uit de Kooi komt, haar moeder mee op vakantie wil nemen. "Zij heeft mij altijd meegenomen op vakanties en voor mij betaald, nu wil ik haar een keer meenemen", vertelt ze. Melisa pakt deze openbaring aan om wat verder te vragen naar Amanda's mysterieuze moeder. "Ik begrijp wel dat ze niet wilde komen, niemand weet waarom, maar ik weet dat wel. Maar ik ga haar niet meer bellen, ze moet mij maar een keer collect bellen", legt de Amsterdamse uit over het wegblijven van haar moeder op haar jaardag. "Als ik haar bel krijg ik toch weer iemand anders aan de telefoon", uit Amanda haar frustraties. De benjamin is niet boos maar wel teleurgesteld, is dat niet erger?

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Als 1 van mijn kinderen in wat voor toestand dan ook zouden mee spelen, zou ik als de donder zorgen dat ze wisten dat ik achter ze stond. en zo ook hun moeder, reken maar. al zou ik de schurft aan het programma hebben, het zijn wel je jong, klaar. Uit de verhalen van Amanda heb ik een bepaald beeld gevormd van de moeder, altijd aan het werk. dag en nacht. geen tijd voor de kinderen altijd soort van nanny's. En vanaf hun 13e niemand meer om hen heen. wanneer pubers je het hardst nodig hebben, logisch dat Amanda zo bijdehand is voor haar leeftijd, en ........ af en toe. lijkt mij verschrikkelijk je kinderen alleen opvoeden of het nu vader of moeder is, je staat er altijd alleen voor.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 21 februari 2008 - 23:24   quote  deeplink  
ik zou mijn vrouw een doodschop verkopen als ze niet op bezoek bij 1 van de kinderen zou gaan. oprotten dan. laat zien wie je bent, en waar je voor staat, en zet ons jong ons voor joker hebben wij iets verkeerds gedaan toch? kom op man.
miss-bitch
 miss-bitch - vrijdag 22 februari 2008 - 10:00   quote  deeplink  
idd xanne ik ahd het niet beter kunnen zeggen , ik vind het wel sneu voor amanda dat wel , maar ze word er van de andere kant wel sterker door. en zo leert ze der moeder misschien is kennen!!wat is dat voor onzin dat de moeder niet in beeld wil , ze heeft er zelf voor gezord dat amanda in dgk kwam . moeilijk mens lijkt me dat
knikeend
 knikeend - vrijdag 22 februari 2008 - 10:14   quote  deeplink  
als je 20 bent en je loopt er zo bij als haar dan zegt t genoeg...
frans-06
 frans-06 - vrijdag 22 februari 2008 - 12:08   quote  deeplink  
natuurlijk amanda in de kooi weer een zorg minder ze is van de straat,altijd nog beter dan in een club te werken, en het woord moeder kan ze wel,maar weet niet wat het inhoud ,wat zich dan moeder noemt word nog op handen gedragen ook,ze is het niet waard om moeder te zijn, wel de lusten maar niet de lasten
frans-06
 frans-06 - vrijdag 22 februari 2008 - 12:13   quote  deeplink  
amanda bijdehant? laat mij niet lachen ja bijdehant met haar doos verder een heel dom figuur laat ze het alfabet maar eens gaan leren,en leren hoe je een ei moet bakken of koken en een rekening moet betalen ,en dat voor z.g.n 20 jaar het restje zal je moetten hangen,dan ziet het er niet best uit
johan13
 johan13 - vrijdag 22 februari 2008 - 13:14   quote  deeplink  
het alfabet blijft moeilijk: bijdehand of bijdehant
fleur82
 fleur82 - vrijdag 22 februari 2008 - 13:19   quote  deeplink  
he johan je zou toch buiten gaan spelen met de ratten!!engbek
johan13
 johan13 - vrijdag 22 februari 2008 - 14:25   quote  deeplink  
pleur toch lekker op naar geenleven
frans-06
 frans-06 - vrijdag 22 februari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
johan 13 maakt niet uit als je het maar begrijp
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 07:26   quote  deeplink  
oh ik heb een prachtig leven hoor jammer dat er zoveel gespuis als die rat en snol soms langs komen!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Teleurgesteld in moeder

0.0041677