|
|
ilse
|
|
|
en dan zoent jaap met de tante van rachel,ow wat een feest voor jaap geweldig.oeps cora????vergeten??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2007 door ilse -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En hij heeft het nu weer gemunt op Kelly.
Volgens mij meende hij het nog echt ook nog dat hij graag met hem/haar in bed beland! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oh erg dit eigenlijk,huub neemt het er ook van lieke met die quintin,nou je weet inmiddels in ieder geval dat die ruzies niet echt zijn,want ze omhelsde elkaar en wenste elkaar gelukkig nieuwjaar,en prooste op elkaar.maar moet wel eerlijk zeggen dat ik dat leuker vind als die euwige ruzie;-)en japie??was cora toch zijn zus?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
haha... cora zijn zus??
geloof er niets van maar hij vermaakt zich nu prima! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ze lijken wel op elkaar,zou ook wat zijn om zo een verhaallijn voor elkaar te boxen en heel nederland voor de gek houden...jaap heeft teveel gedronken zie je dat? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
zolang hij niet moet kotsen heeft Jaap niet genoeg op! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha jij ziet nog steeds ranzige jaap;-)jaap en kelly aaaaaaaa,wat erg grijnzzzzz. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kelly verkracht Jaap gewoon!!! niet normaal meer...
ik zal later vannacht er een filmpje van maken! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja die heeft het hele bed vol vrouwen,humor dit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die kelly is zo vet dronken zeg... en ze wil bij Terror Jaap blijven slapen met een terror ontbijt... met veel rattengif!
TOP STREAMS VANDAAG! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja en hoorde je der zeggen?jaap wil je me beschermen tegen jensen??hahaha echt iets voor jensen om der nu juist te pakken.maar het feest is afgelopen ik ga ook naar bed anders kom ik er morgen niet uit;-)morgen weer meer nieuws. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Helaas is het Jensen seizoen afgelopen... anders was hij er zeker weten op terug gekomen!
trusten! |
|
|
|