BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dag Eric...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 22 februari 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Dag Eric...

Als Palma zich stort op het huishouden zoekt Huub zijn heil achter de piano. Jaap geniet ondertussen van een stukje fruit en een krantje en heeft de woonkamer voor zichzelf. Claire en Eric besluiten om een frisse neus te halen en maken een ommetje in de tuin. Uitgelaten vertelt de gastspeler over wat zijn plannen zijn vanavond als hij definitief de Villa zal verlaten. Eric zal namelijk mee jureren tijdens een zangwedstrijd samen met Palma en Natasia. Zullen Claire en Huub hun maatje gaan missen?

bron: tien.tv
Liefje
 Liefje - vrijdag 22 februari 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Gelukkig, ik snapte toch al niet wat die k*tnicht daar doet, hij bemoeit zich met het spel alsof hij g een bewoner is, doei Eric, tot nooi meer ziens!!
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 22 februari 2008 - 14:43   quote  deeplink  
maar toen selene dat deed was het allemaal goed...beetje twisted
tino
 tino - vrijdag 22 februari 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Hoeraaaaaaaaaaa.................
bonnie300
 bonnie300 - vrijdag 22 februari 2008 - 17:33   quote  deeplink  
ja jajajajaja weg met erika he,he eindelijk weg dank redactie
tot nooit meer ziens erika
mezelf
 mezelf - vrijdag 22 februari 2008 - 17:44   quote  deeplink  
Eric weg nou ik vindt dat niet leuk hij is best lief
tino
 tino - vrijdag 22 februari 2008 - 18:35   quote  deeplink  
ja weten we huubje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 22 februari 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Oh men heerlijk eindelijk die valsspeler eruit, wat een walgelijk ventje is dat geworden, en Selene vond ik ook al een bitch, heel erg jammer dat Erik zijn eigen belofte niet is nagekomen. ik pak Huub terug, toch bang van hfwngmw!
Liefje
 Liefje - vrijdag 22 februari 2008 - 21:54   quote  deeplink  
21.53 uur Is Eric nou al weg of is het met de stille trom gebeurd ?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 00:55   quote  deeplink  
Huub vertelde dat eric nog terug kwam vannacht, op tien staat echter dat eric definitief de vila heeft verlaten, dus zeker weten doen we het niet. Op heel veel klachten afgaand, zou je denken dat hij echt weg is. Heeft veel te veel info door gespeeld aan huub en hiervoor meerdere malen op het matje geroepen, gaf hier geen gehoor aan. maar je weet het, waar het Huub betreft mag veel meer dan anders dus wie weet, als het FWNGMW, veel gemaild heeft komt hij terug, en anders niet.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 01:01   quote  deeplink  
Ik heb het niet zo op Eric dus hij mag war mij betreft best wegblijven maar zo houden we geen gastspeler meer over en ik heb een nog grotere hekel aan de onzin gesprekken tussen Huub en Clair...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 01:21   quote  deeplink  
Ik vind Eric karakterloos, na al wat is gebeurd, en dan nog geen wraak nemen, van mij mogen er een paar goede gastspelers in, een stel van wie bijvoorbaat NIET duidelijk is met wie ze spelen.die iets toevoegen in de kooi, behalve scheldkanonades, en verwijten en oude koeien uit de sloot trekken. iemand die iets nieuws toevoegt. iemand als ik bijvoorbeeld.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 01:23   quote  deeplink  
Nu in de buurt blijven Boudewijn, nu zal je wat beleven als ze nog wakker zijn,
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 01:27   quote  deeplink  
Brian en Amanda nu al, moe na het dagelijks ritueel, stoeien met het dekbed. Arme Mike solo na het vertrek van zijn geliefde Dilana, en Huub en Claire finaal troosteloos in de fitnes, Claire gebiologeerd naar Huub luisterend, ik heb geen valdispert meer nodig ik val zo vanzelf in slaap van het nieuwste droomboek van Huub. heeft zijn moeder niet meer genoemd na het uitdelen van de cpeetjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 01:38   quote  deeplink  
Nu zou ik het wel heel erg veel gevoel voor humor vinden als Claire met huub voor de kat zijn viool op Eric zitten te wachten, tot morgenochtend 7 uur, Huub Klept wel door als Joop Klepzeiker pardon Huub klapzeiker moest dat zijn!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 01:41   quote  deeplink  
Waar ging Eric eigenlijk heen?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 01:43   quote  deeplink  
Volgens tien ging Eric jureren bij een 1 of ander immitatie idols programma, samen met Palma en Natasia in de jury dus.'quote tien':"Eric staat zichzelf op te tutten. Vanavond verlaat de gastspeler voor een aantal uurtjes de Villa maar de camera's blijven hem achtervolgen. Samen met Palma en ex-Miljonair Natasia gaat hij jureren in een zangwedstrijd. Eric trekt een zwart shirt aan met daarop de tekst ‘Louder’ gedrukt, daar is over nagedacht". Het is aangepast, dus met andere woorden, HFDNGMW is volop in de mail getrokken om Eric te behouden. zoals verwacht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 02:26   quote  deeplink  
Het is 2.26 uur Huub neemt weer eens plaats achter de piano, Claire als een dweimelende tiener naast hem, Brian speelt weer op de mini-playstation en de rest van de bewoners diep in slaap, weer een spannende avond met huub, Claire en Brian, weltrusten en tot morgen.

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 02:42   quote  deeplink  
We hebben niet veel gemist vandaag....

Het wordt weer eens tijd voor 'snode' plannen van Jaap!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 02:45   quote  deeplink  
op zijn minst, snode plannen van Jaap. als Jaap bijdehanter is dan hij eruit ziet, begint hij snode plannen tegen Claire, Huub en Claire worden iets te cosy!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Dag Eric...

0.0055069