|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ondervraging Claire
De Miljonairs gaan toch met z'n allen eten en Brian helpt zelfs met het vlees bakken. Tussen het koken door gaan de gesprekken verder. Ricardo zit eerst Claire nog uit te dagen na het gebeuren net onder de douche. Claire zegt alleen niets terug. Dan vraag hij maar naar de nieuwe avondbutler Tommie en vraagt wat Claire van hem vindt. "Hij is heel leuk", antwoordt zij dan. "Zou je het met hem kunnen", vraagt Ricardo gretig verder. "Ik zou het wel kunnen ja", geeft de Tilburgse toe. "Als Tommie je zou versieren, zou je er dan iets mee doen?", gaat de butler met de ondervraging verder. "Nee, helaas niet", is haar antwoord. Tja Claire, blijft het dan echt bij kijken? Huub blijkt Tommie ook best leuk te vinden. "Nou dan kunnen ze misschien wel met z'n drieën bangen!", roept Amanda meteen uit. Daar kon je op wachten...
Claire blijft Ricardo toch lief vinden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik vind het stel Brian en Amanda erg leuk, ik word alleen moe van zijn eigen ophemel aktie, als Amanda iets goeds doe dan haalt hij direct zichzelf er ook bij, toch te weinig complimenten gekregen als kind. dat moet hij echt afleren |
|
|
|
|
|