BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda op haar teentjes getrapt

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 22 februari 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda op haar teentjes getrapt

Amanda verlaat de keukentafel vroegtijdig samen met Ricardo. In de kapsalon doet ze wat spulletjes in het haar van de butler om haar werk af te maken en komt ze terug op een gesprek van voor het eten. Ricardo vertelde namelijk eerder die avond dat hij Amanda niet mondig genoeg vindt in haar relatie met Brian. Hij noemt wat situaties van langere tijd geleden waar Amanda te snel haar vriendje gelijk gaf. De Amsterdamse wil de butler laten weten dat als hij een mening heeft over haar relatie dat hij het dan meteen moet zeggen. "Als je mijn vriend bent, dan moet je het gewoon tegen me zeggen als je een goede raad hebt", zegt ze gepikeerd. De twee kibbelen wat door waarop Ricardo uiteindelijk belooft voortaan zijn mening uit te spreken. "B*tch", "Snol", "del", roepen de twee elkaar liefkozend toe, alles is weer koek en ei.

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - zaterdag 23 februari 2008 - 08:51   quote  deeplink  
amanda word geleeft heeft totaal geen eigen waarde,pure angst voor die rat, zij word ook gewoon als een stuk vuil gedumpt ,die rat gaat gewoon terug naar zijn tamara

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda op haar teentjes getrapt

0.0062949