|
|
Schuumkuh
|
|
|
- edit Boudewijn - Ik heb het topic iets aangepast zodat het onderwerp algemener gaat aangezien het niet specifiek over Nowlive hoeft te gaan.
Ik merk dat er nogal wat gebruikers zijn die op 1 of meerdere forums om wat voor reden dan ook gebanned worden en deze personen kunnen hier hun stoom een beetje afblazen. (ik krijg nu regelmatig mailtjes binnen met vragen over bans op andere forums waar ik niets aan kan doen)
In dit topic mag men dus discussieren over de diverse DGK forums (incl het Headliner forum) en hun leden en streamverslagen etc maar hou het wel netjes! ---
Ik reageer(de) sinds kort op de topics die Nowlive op zijn site plaatst, en ik ondervond meteen al de manier ze daar met je omgaan. Ten eerste ik heb geen aversie tegen geen één (gast)speler, en ik heb ook geen lievelingetje. Ik kijk gewoon puur voor mijn plezier, en ik ben misschien stiekem ook een voyeur. Maar hoe ze daar spreken over b.v. Brian en Amanda, Mikey en voorheen Seléne en weet ik veel wie nog meer daar aan hun galgenmaal beginnen, dat schiet mij in de verkeerde keelgat! Oh wee, als je er tegen ingaat (wat ik graag doe, sarcastisch of niet) en vooral jegens Huub en co. dan krijg je meteen een ban, want: Huub is heilig bij Nowlive! Dus wie houden er vreemde praktijken op na? De regie? Zal best, maar jullie zijn net zo bezig daar! Net ook weer, iemand (Zwaan) legde het prima uit waarom er veel post 'zogenaamd' wordt achtergehouden (vooral van Huub volgens de reageerders), dat was al voordat de Kooi begon, bekent (staat op de site). Ze kunnen niet alle post doorgeven aan de bewoners, onbegonnen werk. Die persoon krijgt meteen een ban! Tis toch fucking niet normaal!? Ik gaf haar gelijk, en ik krijg verdomme ook een ban!
Oftewel, Nowlive "alle ins en outs van de Gouden Kooi", ja daahaag, het is gewoon: Huublive "alle retenlikkers verzamelen".
Sorry, ik wilde dit gewoon even kwijt. Ik zal best een paar mensen tegen de schenen schoppen, maar dat boeit me weinig.
Up yours, Nowlive!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
je hebt helemaal gelijk. nowlive is een huubsekte met als voorganger sly. heb je een andere menig, wordt dat niet goed gevonden door de voorganger en krijg je een ban. huubfans mogen iedereen aanvallen, maar reageer je een keer terug wordt je gewaarschuwd en daarna een ban.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
Schuumkuh
|
|
|
Dank je Johan, je slaat de spijker op z'n kop! Zo'n site moet, naar mijn bescheiden mening zich neutraal opstellen! Want het is: Nowlive "alle ins en outs van de GOUDEN KOOI"! Anders moet je zo'n site niet eens beginnen.
Eeuwig zonde, want ik vindt Nowlive zeer up-to-date, en prettig om die toch wel objectieve verhalen te lezen! Maar als het zo moet, hoeft het voor mij niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 februari 2008 door Schuumkuh -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Laten we het maar niet over andere forums hebben!
Hier mag iedereen zijn mening geven zolang deze maar niet kwetsend, haatdragen, aggressief etc is naar andere forum gebruikers en hou het enigzins mild naar de bewoners toe... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Precies wat ik bedoelde. Het forum wat niet genoemd mag worden. iedereen tegen Huub word geband. want SLy leeft van Huub. Huub uit de dgk, SLy terug de straat op. SLy leeft van de donaties van de Huubfans. het is een schande, ik leef met je mee schuumkuh. ik en meerdere forummers hier noemen Nowlife dan ook HFWNGMW. het forum wat niet genoemd mag worden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
het lastige is dat Nowlive allang niet meer objectief is, ja mutsje wil nog echt een streamverslag maken, maar de rest brand Brian Amanda Selene en Mike volledig af. iemand anders was ook Nowlive begonnen zodra deze mensen verder zonder Sly wilde werden zij bedreigt, en een laster achter zich aan, niet normaal. ja zolang kijk en bewonder en verwonder mij over dgk. kreeg echter genoeg van de bedelmails, etc, en de bedreigingen naar het team dat Nowlive website gebouwd had was voor mij de druppel. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gelukkig dan maar dat ik de eigenaar en maker van Headliner en dit forum ben... Dan kan daar tenminste geen ruzie over ontstaan :) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 00:40 schreef Boudewijn het volgende:Laten we het maar niet over andere forums hebben! Hier mag iedereen zijn mening geven zolang deze maar niet kwetsend, haatdragen, aggressief etc is naar andere forum gebruikers en hou het enigzins mild naar de bewoners toe... Er zou dan wel een goede moderator moeten komen die sommige mensen een waarschuwing geeft. want ik ben toch al verscheidene malen uitgedaagd door Frans 06 met zijn sloperij. waarop ik hem vertelde dat als hij daadwerkelijk een wedstrijd wil hebben dit volgens de officiele weg zal moeten aanvragen namelijk via je trainer van je sportschool. tot nog toe niet gebeurd hoor, daar niet van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 00:58 schreef Xanne het volgende:[..] Er zou dan wel een goede moderator moeten komen die sommige mensen een waarschuwing geeft. want ik ben toch al verscheidene malen uitgedaagd door Frans 06 met zijn sloperij. waarop ik hem vertelde dat als hij daadwerkelijk een wedstrijd wil hebben dit volgens de officiele weg zal moeten aanvragen namelijk via je trainer van je sportschool. tot nog toe niet gebeurd hoor, daar niet van. Iedereen die zich geroepen voelt mag zich bij mij melden...
http://www.headliner.nl/nl/p/suggestion/ |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
heerlijk geen ruzie. gewoon je open en eerlijke mening. zonder mensen direct af te branden/ Heeft iemand izzie gehoord vandaag? of Tino? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: roep roep roep roep |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
geenleven begint nu echt triest te worden, als je de mogelijk heb moet je maar eens kijken bij het topic: Duistere zaken in en om de kooi. wat daar allemaal wordt geschreven, laat zien hoe para geenleven is. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 12:56 schreef johan13 het volgende:geenleven begint nu echt triest te worden, als je de mogelijk heb moet je maar eens kijken bij het topic: Duistere zaken in en om de kooi. wat daar allemaal wordt geschreven, laat zien hoe para geenleven is. ze kunnen er daar beter een wedstrijd van maken, wie verzint het leukste verhaal, en mag dan VIP worden, whahahahahahahaha |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 00:48 schreef Xanne het volgende:het lastige is dat Nowlive allang niet meer objectief is, ja mutsje wil nog echt een streamverslag maken, maar de rest brand Brian Amanda Selene en Mike volledig af. iemand anders was ook Nowlive begonnen zodra deze mensen verder zonder Sly wilde werden zij bedreigt, en een laster achter zich aan, niet normaal. ja zolang kijk en bewonder en verwonder mij over dgk. kreeg echter genoeg van de bedelmails, etc, en de bedreigingen naar het team dat Nowlive website gebouwd had was voor mij de druppel. mutsje schrijft al een tijd ergens anders verslagen, samen met twee andere twee ex-mods, en ikzelf zit bij nu (na een ban) bij een andere kooi site |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 - 22:59 schreef johan13 het volgende:je hebt helemaal gelijk. nowlive is een huubsekte met als voorganger sly. heb je een andere menig, wordt dat niet goed gevonden door de voorganger en krijg je een ban. huubfans mogen iedereen aanvallen, maar reageer je een keer terug wordt je gewaarschuwd en daarna een ban. of geen waarschuwing, eerst zou je dingen moeten vertellen, en dan word je ban weer opgeheven, ja mu hoela, ik heb het nu 100 x stukken beter naar mijn zin |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
een supersite waar je als fan van welke miljonair dan ook je menig mag geven.
ps net zoals op deze site
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
deze site heb ik via jou johan, thnx, en de andere via de wilde verhalen van toen, maar deze lijkt me ook top, kan je je ei kwijt, en ik doe het onder mijn eigen naam, die ik ook op geen leven had
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ff nog, als je de topics nagaat, is het echt niet meer de gouden kooi alleen, ziekenboeg, babyhoekje, en weet ik veel wat voor onzin allemaal, als ik kijk, ben ik na 10 minuten uitgekeken, het is alleen maar elkaar aanvalen, en waarschuwingen bij de vleet worden er uitgedeeld, het is uit nieuwsgierigheid dat ik soms kijk, omdat ik me 10 maanden tot diep in de nacht voor geen leven uit de naad heb gewerkt, en ik wil kijken wat er van terecht is gekomen, nou een lachertje dus..... |
|
|
|
|
Schuumkuh
|
|
|
Gelukkig, ik ben niet de enige! Ik heb nu ook een ban voor 999! dagen, en met als reden: ´Je bent nieuw, en je zeurt´. Die zijn daar echt helemaal de kluts kwijt. Ik ben blij toe eigenlijk, ik wil niet bij zo´n sekte horen.
Hier zijn jullie gelukkig objectief, en mag je je mening wel geven! En zo hoort het ook! Klasse Boudewijn!
Geen mogelijkheden meer Johan13 om in dat topic te kijken haha. Die gasten zijn echt helemaal paranoia. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ja tis hier tenminste relax hè? :) Ik kijk geen gouden kooi meer maar af en toe ff checken op t forum hier is wel cool. DGK is tegenwoordig zo dood als een pier, het enige wat mij nog boeit is wie er gaat winnen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja jaapio is nu dode Jaap |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Jaap vanmiddag in Rotterdam ben benieuwd waar? |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ja en goed ook daar motten ze die ratten ook niet vind je het gek opzouten met die rat en snol ahahahah het laagste en domste uit de bevolking ,dus gewoon onkruid haahahah |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 13:59 schreef Schuumkuh het volgende:Gelukkig, ik ben niet de enige! Ik heb nu ook een ban voor 999! dagen, en met als reden: ´Je bent nieuw, en je zeurt´. Die zijn daar echt helemaal de kluts kwijt. Ik ben blij toe eigenlijk, ik wil niet bij zo´n sekte horen. Hier zijn jullie gelukkig objectief, en mag je je mening wel geven! En zo hoort het ook! Klasse Boudewijn! Geen mogelijkheden meer Johan13 om in dat topic te kijken haha. Die gasten zijn echt helemaal paranoia. hier objectief laat me niet lachen er zitten hier een stuk of 5 ratten fans en gezellie hier forget it!!!!wel met een enkeling he frans ahahah |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 13:36 schreef yvonne het volgende:[..] mutsje schrijft al een tijd ergens anders verslagen, samen met twee andere twee ex-mods, en ikzelf zit bij nu (na een ban) bij een andere kooi site mutsje is top gelukkig plaats ze op vol ook niet meer en lambal ook niet op vol is het nog erger dan hier wat een aso`s zitten daar zeg die scofield en donnatielle ofzo bah bah bah |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 13:55 schreef yvonne het volgende:ff nog, als je de topics nagaat, is het echt niet meer de gouden kooi alleen, ziekenboeg, babyhoekje, en weet ik veel wat voor onzin allemaal, als ik kijk, ben ik na 10 minuten uitgekeken, het is alleen maar elkaar aanvalen, en waarschuwingen bij de vleet worden er uitgedeeld, het is uit nieuwsgierigheid dat ik soms kijk, omdat ik me 10 maanden tot diep in de nacht voor geen leven uit de naad heb gewerkt, en ik wil kijken wat er van terecht is gekomen, nou een lachertje dus..... Waarom maak je hier dan geen topics, mutsje vond k al helemaal geweldig! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
weet je waarom niet xanne de mensen mogen die ratten niet en daarom denk ik dat ze dat niet doen!! |
|
|
|
|
Schuumkuh
|
|
|
Nou Fleur82, jij bent ook niet bepaald de licht der natie zoals jij woorden hier neerplant (wat ik ervan kan lezen). Al die haat om een paar mensen in een huis, joh get a life! Rat dit en del dat, kun je ook nog wat anders typen? |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
nee kan ik niet ik haat die lui hou me in mijn eigen leven ook ver van antilanen en snolle types!!!! en weet je waarom ik zo reageer,wel eens gelezen hoe ze over de hoofdrolspeler huub schrijven !!!!mooi zo! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
AAN IEDEREEN:
vanaf nu niet meer op elkaar reageren maar alleen op de bewoners! Dus geen commentaren waarom of wie iemands hun favoriete bewoner is, geen scheldpartijen naar elkaar toe, geen dreigementen en laat iedereen gewoon in hun waarde!
Laten we het inhoudelijk houden op de acties die de bewoners op dit moment doen en niet zomaar oude koeien uit de sloot halen als het niets met het onderwerp te maken heeft...
Als dit niet gaat werken ga ik waarschuwingen uitdelen en als uiterste maatregel mensen een tijdelijk post-verbod geven... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ik kom net kijken hier, dus de topics maken laat ik aan de beheerders over, er zijn genoeg idee-en lijkt me:P |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 15:33 schreef fleur82 het volgende:[..] mutsje is top gelukkig plaats ze op vol ook niet meer en lambal ook niet op vol is het nog erger dan hier wat een aso`s zitten daar zeg die scofield en donnatielle ofzo bah bah bah eerlijk gezegd vind ik vol onoverzichtelijk, evenals fok, maar mutsje schrijft nu ergens waar ze haar hele ziel in legt..... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dorrie Yvonne vertel mij wwaar mutsje schrijft aub? Boudewijn wil wel graag mensen die streamen en topics schrijven, en daarbij neutraal kunnen zijn, nog geen paar dagen geleden vroeg hij erom hoor! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Mutsje vragen hier te schrijven hier is het ook toppie. en moet steeds drukker worden. maar ja dat is mijn mening. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik weet niet of ik hier links mag plaatsen xanne, en ik ken haar alleen van geen leven..... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
even gekeken op andere F.jes. forummers hier hebben wel gelijk bulshit ergens anders. maar ok. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
shit ik ook, maar vond haar streamverslagen altijd neutraal. en on topic. als je haar ziet mag je haar namens heel veel streamers bedanken. ik weet dat heel veel mensen erg blij met haar vooral nacht verslagen waren altijd eerlijk. wie wat ook deed. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huubje wil eruit olee olee. blijft klagen en zich vervelen, |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik ben ook mod geweest daar, ik ben ff aan het kijken waar ze nu schrijft, want waar ik dacht dat ze schreef, is ze ineens pleitos, ik ga ff zoeken... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
laat ie maar lekker snel gaan dan, lolzzzzzzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
oh my goodnes. moderators, ben ik ook geweest maar het was niet te doen. als de tegenliggers uit hun dak ginen kon je in no time topics gfaan sluiten. Ik hoop dat je haar vind Yvon |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Zal mij het dagje wezen. ik weet iemand die dan ineens geen inkomsten meer heeft, lollies |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja tien maanden lang nog wel, gggrrrr, maar zit nu ergens anders hoor, en bevalt beter, alleen ik schrijf vanavond ff niet, ik heb net 2 uur geleden mijn kat moeten laten inslapen;-( |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: geen gebedel meer iig:P |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat een rust? dan Boudewijn, het enige waar Boudewijn om bedelt is geen gezeik. dus hier is het en blijft het leuk. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 22:35 schreef yvonne het volgende:ja tien maanden lang nog wel, gggrrrr, maar zit nu ergens anders hoor, en bevalt beter, alleen ik schrijf vanavond ff niet, ik heb net 2 uur geleden mijn kat moeten laten inslapen;-( Vreselijk veel sterkte. Ik heb 4 honden en 5 katten, telkens wanneer ik zeg geen dieren meer erbij komt er weer iets zieligs of nats of dakloos langs schuiven. volgens mij staat er Wiskas op de voordeur ipv Fam. die en die! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 22:59 schreef Xanne het volgende:wat een rust? dan Boudewijn, het enige waar Boudewijn om bedelt is geen gezeik. dus hier is het en blijft het leuk. of het leuk blijft is natuurlijk maar de vraag als het net zo druk als op vol/geenleven of fok wordt...
maar proberen ga ik (gaan we) het zeker! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 23:08 schreef Boudewijn het volgende:[..] of het leuk blijft is natuurlijk maar de vraag als het net zo druk als op vol/geenleven of fok wordt... maar proberen ga ik (gaan we) het zeker! Als we ons allemaal aan Jouw regels houden, kan er niet veel mis gaan, wel leuk reageren en als er je iets niet bevalt hou je dat voor je of je reageer je af op de bwoners van DGK, gaat het helemaal goed komen, daar ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 23:08 schreef Boudewijn het volgende:[..] of het leuk blijft is natuurlijk maar de vraag als het net zo druk als op vol/geenleven of fok wordt... maar proberen ga ik (gaan we) het zeker! dat zal wel gaan lukken boudewijn, iig heel veel succes!! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
thnx Xanne voor je medeleven, 20 is natuurlijk een leeftijd maar toch......gaan we maar weer over tot de orde van de dag, oftewel on-topic:P:P:P:P |
|
|
|