|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou dat zal niet zo snel gaan yvonne, maar daar ben jij je ook wel van bewust. in ieder geval heel veel sterkte |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 22:12 schreef Xanne het volgende:dorrie Yvonne vertel mij wwaar mutsje schrijft aub? Boudewijn wil wel graag mensen die streamen en topics schrijven, en daarbij neutraal kunnen zijn, nog geen paar dagen geleden vroeg hij erom hoor! ik heb de site gevonden waar ze schrijft, maar nogmaals, ik weet niet of je links mag plaatsen hier |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zolang je niets lelijks schrijft,en of afkraakt. denk ik niet dat Boudewijn daar moeite mee heeft, want weet je, als er niemand over headliner forum spreekt, komen mensen ook niet hier, en als je daar headliner neertypt voor Mutsje, komt waarschijnlijk niet alleen Mutsje even kijken! gewoon puur zakelijk gedacht, uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Je mag wel linkjes plaatsen zolang het maar inhoudelijk is (zoals in dit geval) en niet alleen maar spammen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
registreren doe ik me daar niet, lig een beetje veel in de clinch met corry |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat een ruzie maakt iedereen toch ook op de DGK forums... daar kunnen ze volgens mij een hele verhaallijn van maken :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Oh en als mutsje ook hier haar posts wil plaatsen... daar zou ik geen problemen mee hebben :)
Dan worden ze ook meteen via http://goudenkooi.headliner.nl gelinkt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dank je wel yvonne, nou kijken of ik mutsje bij ons krijgt.oftewel headliner forum |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zou je haar zelf dan niet kunnen contacten, boudewijn?????? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
oke,of Xanne natuurlijk, het zijn allemaal ex-mods die er zitten, bijna |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat zou kunnen maar aangezien ik haar niet ken is het makkelijker als eerst iemand het doet die haar wel kent (en ook dit forum kent), en uiteraard kan ik daarna alsnog het systeem uitleggen hoe streamverslagen ook geplaatst kunnen worden op onze frontpage etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
dat is het probleem ik was mod af en had een ban en toen kwam mutsje, dus ik ken haar haar niet, maar mss Xanne... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
allemachies moet mij eerst gaan registreren daar. zal mijn ..... dankbaar zijn. weer junkmail :))) die kreeg een ban op nowlive dankzij mij |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik kan me niet registreren ze hebben vast mijn ip, en daar zal ik wel een ban op hebben ( denk ik) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wel uitkijken, ben gelijk weer verslaafd aan die verslagen van haar. was gelijk aan het lezen over palma, ze s echt goed. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
even uit zien te vinden hoe ik haar een berichtje kan sturen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
heb je je geregistreerd?? ik ben benieuwd hoor, succes iig!! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2008 - 01:03 schreef Boudewijn het volgende:wat een ruzie maakt iedereen toch ook op de DGK forums... daar kunnen ze volgens mij een hele verhaallijn van maken :) liever niet hoor, maar het merendeel van de ruzie`s komt van door nowlive zelf |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Sorry moet wel heel even lachen om de zin, Hoofdrolspeler Huub, Huub heeft slechts de hoofdrol door zijn team matties, als je dat matties mag noemen, in mijn ogen is een mattie iemand, die wel zijn eigen mening mag profileren, en niet direct de grond in word geboord omdat hij het niet eens is met Huub, kort door de bocht Geen leven, gedrag. |
|
|
|
|
flapsie
|
|
|
Ook ik heb een ban gekregen van nowlive van 60 dagen , terwijl ik altijd netjes alleen maar lees,en zo heeeeeeeel nu en dan eens reageer... Ik vond het een beetje politiemensen die mensen graag op de vingers tikken...niet mijn ding zegmaar..:) Ik heb mijn mening gegeven en gezegd dat ik er een bijsmaakje van kreeg(hoe daar met elkaar wordt omgegaan) dus de reden van de ban was,'wij hebben ook een bijsmaakje' Nou ik hoop dat sly, diegene die dat zooitje heeft opgericht, er een goed gevoel aan over houdt,levert het tenminste nog IETS op! Ik hoef daar niks meer van,van die site...Gatverdamme zeg ik dan! Maarja, t is zijn site,moet hij weten toch... alleen is het gewoon raar ,heeel raar en niet terecht! en ben niet de enige zie ik op site's.
Nu even een echt leuke dgk forum zoeken,iemand n tip voor me;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
jazeker, dit forum. en ook al bnen ik zelf ook alleen een forum bezoeker, ik heet je in ieder geval alvast welkon. |
|
|
|
|
flapsie
|
|
|
hoii, dankje xanne! staan hier ook filmpjes op? of alleen berichten? Kga zeker eens rondkijken hier! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
vaak ook filmpjes heel uitgebreid! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ook namens mij welkom flapsie, ook ik ben maar gewoon lid, maar dit is een toppie site. |
|
|
|
|
flapsie
|
|
|
Nou, moet er toch even bijzeggen over nowlive... Ik stuurde ze dus een mail, met mijn mening over hoe raar ik het vond dat er onterecht zomaar even een ban gegeven werdt..etc kreeg direct mail terug,btje maf maar opzich een standaard antwoord, ik ging erop in(zo ben ik!);) en toch mn punt even doorgedramt,aangezien ik gewoon even superverbaasd was. Nu is de ban verheven 'welkom terug in jouw geval zijn we iets te voorbarig geweest'was het antwoord, en idd ik kan er weer op. Maar sowieso ga ik daar nietmeer posten, misschien af en toe lezen, maar dat kan ook hier dus:) Zo zie je maar, als je erachteraan gaat,kan je best nog je ding zeggen.Maar ja, het is wel een afknapper haha. Toevallig stond er in mn horoscoop in de telegraaf dat ik vandaag een discussie zou krijgen waar ik eigenlijk van zou denken, wat een onzin! Toevallig las ik dat net...Wat een toeval he;) Maarre, bedankt voor het welkom heten, heel aardig! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik vraag mij af, er krijgen zoveel mensen een ban, op het forum van geen leven. dan is het toch vreemd dat er überhaupt nog bezoekers zijn daar, exclusief voor sponsors, etc? met gulle giften, en donaties? heel erg vind ik dat. er zijn zat dgk forums waar het niets oplevert waar men gewoon plezier beleeft aan het forum op zich. Ik hoop snel een uitstekende streamer hier te begroeten met uitgebreide updates. zodat we, ook al werken we veel, toch het 1 en ander kunnen lezen, zonder dat het gecensureerd wordt, door Tien, of dat het hele verhaal slechts over Huub en teamgenoten gaat.en we verhalen krijgen over ratten en dames van lichte zeden, en Huub weer de hemel wordt ingeprezen voor zijn wangedrag en alles vergoelijkt wordt van wat hij doet, en brian wordt afgebrand als hij iets soortgelijks uitvreet, want laten we eerlijk blijven. 2,2 miljoen blijft 2,2 miljoen, of het voor Brian is of voor Huub of een Jaap of een Amanda. geld is geld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
enne nee sorry, ik zie Claire niet als een potentiele winnaar, om de doodenvoudige reden als Het team Jaap en Huub haar niet meer kan gebruiken is zij gewoon donderdag al weg. PUNT |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
voor een ban hoef je daar weinig voor te doen , ik kon ook terug komen, op voorwaarde dat ik bepaalde info zou geven, nou, echt niet, en nu zit ik als streamverslaggeefster op een relaxte site........niets moet meer |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 - 00:34 schreef yvonne het volgende:voor een ban hoef je daar weinig voor te doen , ik kon ook terug komen, op voorwaarde dat ik bepaalde info zou geven, nou, echt niet, en nu zit ik als streamverslaggeefster op een relaxte site........niets moet meer je moet wel die info aan mij geven :)
Maar even serieus... wil je jouw streamverslagen ook niet hier plaatsen dan? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik wil wel, maakt mij niet uit, maar ze zijn alleen van de ochtenden, en `s avonds, en in de weekenden `s nachts, neem ff een kijkje op http://www.goudenkooifan.nl/ daar staan de laatste van mij.... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
op een bepaalde plek is men aan het stemmen op Nena. zijn ze ziek in hun hoofd daar of hoe zit het, hoewel het wel opvalt, dat men zich daar heel erg veel met het programma en de opzet bemoeit, als er iets niet bevalt massaal mailen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zal eens even een kijkje gaan nemen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
het moet niet gekker worden hoor, ppppffffffffffffff |
|
|
|
|
flapsie
|
|
|
Hey, ik had vorige keer dat abboneren aangeklikt hier op het topic,nu krijg ik dus steeds mailtjes bij elke reactie haha:) Maak ik krijg dit te zien als ik het wil stoppen, FOUT - authenticatie errors gevonden!
Wat nu?? deze site staat al in mn favorieten,dus dan kijk ik zelf wel af en toe. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
onder het windows vakje waar jij je berichtje typt kan je een vakje aanvinken of uitvinken. dan stopt de mail over dit onderwerp in ieder geval bij mij. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Heb je al een kijkje genomen Yvonne? ben heel beniewd waarom iemand überhaupt op een aartsleugenaar zou moeten stemmen die al langer dan een jaar weg is uit de kooi. en waar tevens niets aan verloren is gegaan, het lag op de bank met een verwende kop de rondte in te kijken. trok af ontkende dit bangde brian in de tuin ontkende dit, en dan komt het domme lachje, oh ik snap het, domste blondje van 2007 |
|
|
|
|
flapsie
|
|
|
nee ik heb ook bij jouw bericht een mailtje gehad:) en nu weer...tijdens ik dit typ haha, Maar ik ga t ff uitvinken,kijken wat er dan gebeurt. Bedankt voor je antwoord Xanne. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 - 12:29 schreef Xanne het volgende:[..] Heb je al een kijkje genomen Yvonne? ben heel beniewd waarom iemand überhaupt op een aartsleugenaar zou moeten stemmen die al langer dan een jaar weg is uit de kooi. en waar tevens niets aan verloren is gegaan, het lag op de bank met een verwende kop de rondte in te kijken. trok af ontkende dit bangde brian in de tuin ontkende dit, en dan komt het domme lachje, oh ik snap het, domste blondje van 2007 Ik vond haar wel leuk eigenlijk... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja ik heb het gezien xanne, en of ze nu leuk was of niet, ik vind dit niets meer met DGK te maken hebben, ze is er al zo lang uit, dit is gewoon weer een publiekstrekkertje voor meneer ( tevens antwoord op boudewijn dus) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik vind het wel makkelijk dat je een mail krijgt, omdat ik niet alle topics lees, ik schrijf natuurlijk zelf, dus ik weet het meeste al, dus geen kritiek hoor:P |
|
|
|
|
flapsie
|
|
|
Boudewijn, weet jij toevallig hoe ik dat anders kan afzetten dan bij de mail,die doet het niet nl Verders vind ik het al wel n heel gezellig forum Je kunt hier n mening hebben zonder dat je er perse op aangevallen wordt:) Volgende keer post ik wel over dgk,daar gaat het tenslotte om! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 - 12:42 schreef yvonne het volgende:ja ik heb het gezien xanne, en of ze nu leuk was of niet, ik vind dit niets meer met DGK te maken hebben Tjah, Eric en Sylvia hebben ook niets meer met DGK te maken maar die worden ook te pas en te onpas weer opgetrommeld. Ik zou Nena wel terug in de villa willen zien om te stoken tussen Brian en Amanda, leuk voor tv! Maar eerst Eric naar huis dan... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Dorrie denk eindelijk ook een vent met smaak, nou ok, was wel lekker, maar zat verder geen reuk en geen smaak aan. als je 'savonds met haar de koffer in duikt en 's morgens zegt ze ik vermoord je als jet het verteld, en geeft je een kuit/ scheenbeen schoppie? nou dan schop ik ze ook lek hoor, opzouten dan. waarom mogen die meiden wel rammen en wij niks terug doen? kom op zeg. als mijn meissie de poten op tilt krijgt ze toch echt een hoek terug, ( eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ze harder schopt dan ik, maar dat terzijde) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
daar heb je ook gelijk in, maar zou nena nog wel willen na alles wat ze gezien heeft ( eventueel)? ik ben er laterss weer, ga ff tukken, zit al vanaf 6 uur op, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 - 12:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] Tjah, Eric en Sylvia hebben ook niets meer met DGK te maken maar die worden ook te pas en te onpas weer opgetrommeld. Ik zou Nena wel terug in de villa willen zien om te stoken tussen Brian en Amanda, leuk voor tv! Maar eerst Eric naar huis dan... denk dat Smeric en Nena binnen no tim slaande bonje hebben, word knokken om Huub, lol. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nou xanne, dat ze voor dat kleine rotschoppie er uit moest, snap ik nog niet, als je bedenkt wat er later allemaal is gebeurd........... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 - 12:48 schreef yvonne het volgende:daar heb je ook gelijk in, maar zou nena nog wel willen na alles wat ze gezien heeft ( eventueel)? ik ben er laterss weer, ga ff tukken, zit al vanaf 6 uur op, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wat een geklaag, ik heb sinds gistermorgen mijn bed nog niet gezien, ( die van een ander trouwens ook niet) maar dat is mijn pech ;))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 - 12:49 schreef yvonne het volgende:nou xanne, dat ze voor dat kleine rotschoppie er uit moest, snap ik nog niet, als je bedenkt wat er later allemaal is gebeurd........... Maar toen werd het leuk, nee dat schoppie van Nena kom je niet ver mee, ik denk dat ze dat nu ook niet meer zo snel zou doen, Huub had haar mooie pootjes gebroken. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik ben ff pleiten ff storing verhelpen, laterzzzzzzzzzz |
|
|
|