BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Forums en hun leden/praktijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
yvonne
 yvonne - dinsdag 26 februari 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 - 12:50 schreef Xanne het volgende:

[..]

wat een geklaag, ik heb sinds gistermorgen mijn bed nog niet gezien, ( die van een ander trouwens ook niet) maar dat is mijn pech ;))))
komt door zware medicijnen, dus is geen klagen xanne...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 17:43   quote  deeplink  
Dat spijt mij voor je Yvonne, IK persoonlijk slaap heel weinig door mijn werk, als er ergens een firma is, van wie de computers niet werken moet ik direct erop af, maakt niet uit hoe laat hoe vroeg, als het mijn dienst is ben ik er. dus nogmaals daar had ik even niet aan gedacht.
yvonne
 yvonne - dinsdag 26 februari 2008 - 18:00   quote  deeplink  
geeft niet joh, maar ik denk zal het ff melden, ik slaap meestal `s middags.. vandaar dat ik `s nachts de streamverslagen doe, en dan weer `s morgens tot een uur of 11 12., ligt er aan. maar helemaal of bijna niet slapen lijkt me ok erg, maar dat is zeker het risico van het vak, of KAN je dan niet meer slapen??
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Vaak niet, maar zo ben ik wel verslaafd geraakt aan Dgk, en heb ik meer en zwaardere wallen dan Amsterdam. Het is in ieder geval een een superjob, althans voor een computerfreak als ik zelf ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Joseba@headliner --
yvonne
 yvonne - dinsdag 26 februari 2008 - 18:12   quote  deeplink  
ja, als je eenmaal uit je slaapritme bent, dan is het idd moeilijk om er gelijk weer in te duiken, maar je hebt een voordeel, van je hobby je werk gemaakt begrijp ik..............
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 18:50   quote  deeplink  
haha leuk bedacht, eerder andersom, maar beide is aantrekkelijker, dan 's morgens met woede in je lijf naar je werk. ( af en toe ben ik net een echte allochtoon)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Joseba@headliner --
yvonne
 yvonne - dinsdag 26 februari 2008 - 18:59   quote  deeplink  
ja dat kon toch?? maar zolang je maar plezier hebt in je werk, dat is het belangrijkste! ik ga ff eten, ben er laters weer, doei doei
johan13
 johan13 - zondag 02 maart 2008 - 17:47   quote  deeplink  
dit stukje kreeg ik gemaild van een kennis en stond op geenleven. mijn kennis heeft gevraagd waarom ze dit lieten staan op geenleven. met andere woorden de mensen achter geenleven steunen fans die familie van andere miljonairs aanvallen.

hier een gedeelte van dat stukje.

zo en nou komt het hoogtepunt van de hele avond we gingen weg mn man liep voor me uit om jassen te halen sta ik oog in oog met netty en kenny staan daar naast elkaar met allebei een kop als een oorwurm mn man liep gauw door hij wist allang wat er komen ging. whahahaaaaik ga recht voor netty staan kijk haar eerst heel erg smerig aan en ik zeg tegen haar;je had je kinderen wel eens beter op mogen voeden. whahahaaaa ze bleef bewegingloos staan en die achterlijke zoon van haar ook. ik dacht dat dat zo n flinke jongen was dus niet.mensen mensen die netty had me een berg plamuur op dr muil ze kon dr gezicht niet bewegen .ze reageerde niet eens ik zou het niet gepikt hebben hoor als iemand dat tegen mij zou zeggen die had al een zoef op dr muil gehad,. dit was het mooiste moment van de avond mn buurmeisje lag in een deuk.whahahaaaazo dit was het wel zo n beetje

dit forum laat duidelijk zien dat ze de realiteit uit het oog zijn verloren, het is een spel!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Forums en hun leden/praktijken

0.0070490