BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Man mist hond

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Man mist hond

Een paar weken geleden heeft Dilana de Villa verlaten. Hoewel zij Mike's allerbeste vriendin is, horen we de zwerver niet over het gemis. De gastspeler is een binnenvetter en praat niet makkelijk over zijn gevoelens. En met wie zou hij er überhaupt over moeten praten? Niet met Huub. De Miljonair heeft zijn trouwe viervoeter namelijk al meerdere malen bedreigd. Ook bij de gevoelige Amanda kan hij niet terecht, omdat Nicky pas is overleden. Misschien kan Mike maar het beste over Dilana dromen. Dan is zij vandaag toch nog zo'n 12 uur bij hem...

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 13:33   quote  deeplink  
ik vind het een sympatieke vent. en Huub moet mijn honden maar een bedreigen, dan wordt het lachen.
johan13
 johan13 - zaterdag 23 februari 2008 - 13:37   quote  deeplink  
durft hij niet, want daar krijgt hij geen opdracht voor van de regie. je weet toch dat hij alles doet wat de regie hem zegt, het is gewoon een kabouter zonder ruggegraat
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 13:43   quote  deeplink  
precies, toch zou het leuk zijn, als hij even zou willen bedreigen waar Mijn honden bij zijn, dit zijn namelijk afgetrainde honden, hoewel ze hem niet zomaar zouden bijten, zouden ze wel zijn strotje vasthouden tot ik de opdracht geef los te laten. of welk ander lichaamsdeel ook. alleen als hij dan blijft bewegen wordt de grip steeds strakker. een mooie gedachte!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Joseba@headliner --
Schuumkuh
 Schuumkuh - zaterdag 23 februari 2008 - 14:12   quote  deeplink  
Nou, ik denk niet dat hij als opdracht heeft gekregen om Dilana te bedreigen. Zo steekt hij gewoon in mekaar, als je zag de volgende ochtend toen Mike Dilana het huis had uitgedaan wat een sneer ie kreeg met: ´Hoe voelt het nou dat je hond weg is´ toen gingen mij handen echt jeuken. Wat een vieze reactie zeg! Onze dierenvriend..bah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Schuumkuh --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 14:15   quote  deeplink  
Alleen je nekharen Schuumkuh? alleen de gedachten al, dat hij weer tegen dieren bezig is, samen met dat vieze kompaantje van hem, word er kostmisselijk van. daarom zou ik hem, met liefde, wel ens willen zien stampen, naar mijn hondjes.Alleen mijn hondjes stampen terug, met hun tandjes.
Schuumkuh
 Schuumkuh - zaterdag 23 februari 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Al aangepast haha, wat heb jij voor een honden dan Xanne?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Rottweilers en Herders, en je zou het niet zeggen maar de rottweilers zijn eitjes vergeleken met de herders. allemaal reuen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 14:21   quote  deeplink  
weet iemand of Smeric nog is terug gekomen?
Schuumkuh
 Schuumkuh - zaterdag 23 februari 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Cool, hij zal wel zo wijs zijn om tegen dat soort honden niet tekeer te gaan..
Dan heeft ie in de buitenwereld wel een probleem denk ik.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 14:25   quote  deeplink  
en ik wilde hem nog wel bezoeken, met mijn honden familietje.
Schuumkuh
 Schuumkuh - zaterdag 23 februari 2008 - 14:25   quote  deeplink  
Ik zie ´m niet op de streams, maar hij zei gister wel: ´Tot vannacht´.
Jammer, van mij mocht ie wegblijven.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 14:28   quote  deeplink  
Inderdaad, die komt weer met een smak info binnen, rond drie uur heb ik het af laten weten. want er gebeurde niet veel meer, Brian zat met headset playstation te spelen, en huub zat achter de piano met Claire de teletubbies na te doen, terror Huub is geen gehoor maar Teletubbie Huub is verkrachting van je gehoor!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 14:40   quote  deeplink  
yep dat schurftstemmetje weer gehoord, walgelijk, die is dus terug
frans-06
 frans-06 - zaterdag 23 februari 2008 - 15:43   quote  deeplink  
xanne zijn jou honden net zo afgetraind als jij? lachen hoor met jou kijk vanavond ff naar de k1 misschien kun je er nog wat leren hahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 15:43 schreef frans-06 het volgende:
xanne zijn jou honden net zo afgetraind als jij? lachen hoor met jou kijk vanavond ff naar de k1 misschien kun je er nog wat leren hahahaha
Ah cool! K-1 op SBS!

Zou Brian ook in de uitzending komen?
Wat ik wel haat van SBS is dat mocht een eerder programma uitlopen (wat op zaterdag heel vaak gebeurd) dan korten ze het K-1 altijd in :(
frans-06
 frans-06 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:25   quote  deeplink  
boudewijn het stelde totaal niets voor dat z.g.n gevecht van het ratje,maar wie weet krijgen wij er toch nog wat van mee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Man mist hond

0.0065388