|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Weggegaan is plaats vergaan!
Terwijl Mike lekker ontspannen in serene rust geniet van een krantje, weet de gastspeler niet dat ook Claire inmiddels haar bed uitgestapt is. De blondine heeft nog maar net afstand van haar warme slaapplaats genomen of er staat iemand te dringen om háár slaapplek! Eric kruipt dicht tegen Huub aan. De beide mannen liggen lepeltje lepeltje. "Ik zeg, ik hou ervan!", aldus een lachende gastspeler. De Oldenzaler vindt het allemaal wel prima. Eric of Claire: dat maakt voor Huub geen verschil!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Uiteraard ff info doorspelen. het is toch FF nieh normaal! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Misschien kunnen wij op dit forum overeenkomsten met elkaar zoeken, i.p.v tegenstellingen dan blijft het toch ook gezellie! |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
joh wat zielig voor de ratten,want die komen nooit buiten en krijgen geen info het moest verboden worden haahahahah zie je wel xanne je snapt heel het spel niet haahahahah |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
het kan hier niet gezellie worden teveel verschil!!!!!!en wij houden niet van ratten! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dan is het misschien verstandig dat je niet meer op mij reageer, en ik niet op jou. |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
fleur82 als je nou eens wist waar je over praatte zou het al veel leuker worden .. maar je praat poep meisje... |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
ik weet heel goed waar ik over praat zeer goed,hou jij je opmerking maar voor je!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Vuilspuier vind het gek dat hij getript is, vind je het gek? Erci si getript volwassen geworden, en nu schelden op Natas dat ze ziek is, dat vraagt om revanche. Eric ik wens je een toffe buikgriep toe, dan zit jij pas tof op het toilet, geen tijd om te stoken. tenslotte is het enige wat nu uit je strot komt ook riool troep. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
wat anders????????????? moet k nou bang worden of wat was de bedoeling , uit jou mond komt geen 1 zinnig woord dus, jij kunt beter je mond houden .. snap jij het spel eigenlijk wel ???? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Miss Bitch, niet reageren op de luchtverfrisser, laat haar terug verdwijnen naar hfwnogmw. |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
ja egt blij mensen die het spel niet snappen en dan met een grote mond hier komen kwebbelen .., zij kan niet praten man , als zei 1 dag in die huis zit komt ze jankend naar der mammie gerend, wedde . want ze snept er geen snars van .. gek mens dat ze is ahahah .. egt een typ voor huub .. egt 2 holmaten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
luchtverfrisser als naam. stinken altijd het ergst. |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
you go girl .. helemaal met je eens;) |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
als ik ook verdwijn blijven jullie met zijn tweeen over ook zielig toch oh jee ben die andere 3 vergeten. |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
waar heb je het nu weer over , kijk dat bedoel ik nou , je weet niet waar je het over hebt meisje , dus smack je smoel .. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
AAN IEDEREEN:
vanaf nu niet meer op elkaar reageren maar alleen op de bewoners! Dus geen commentaren waarom of wie iemands hun favoriete bewoner is, geen scheldpartijen naar elkaar toe, geen dreigementen en laat iedereen gewoon in hun waarde!
Laten we het inhoudelijk houden op de acties die de bewoners op dit moment doen en niet zomaar oude koeien uit de sloot halen als het niets met het onderwerp te maken heeft...
Als dit niet gaat werken ga ik waarschuwingen uitdelen en als uiterste maatregel mensen een tijdelijk post-verbod geven... |
|
|
|
|
fleur82
|
|
|
goed zo boudewijn treed maar eens op! |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
hahaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahahahhahahahaahahaha kruip maar in je schuld net als Huub |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
als er maar een gat in zit, huub kan het op alles en de derde rat is er ook weer |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 - 16:14 schreef Boudewijn het volgende:AAN IEDEREEN:vanaf nu niet meer op elkaar reageren maar alleen op de bewoners! Dus geen commentaren waarom of wie iemands hun favoriete bewoner is, geen scheldpartijen naar elkaar toe, geen dreigementen en laat iedereen gewoon in hun waarde! Laten we het inhoudelijk houden op de acties die de bewoners op dit moment doen en niet zomaar oude koeien uit de sloot halen als het niets met het onderwerp te maken heeft... Als dit niet gaat werken ga ik waarschuwingen uitdelen en als uiterste maatregel mensen een tijdelijk post-verbod geven... Dank je. misschien luisteren ze naar jou! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kan iemand de piano van Huub laten weghalen? dan krijgen we weer aktie in de kooi! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat zou inderdaad voor aktie zorgen. Daarbij het alcoholverbod in stand laten en een algeheel rookverbod en Huub zal het heel erg zwaar krijgen.
Maar ook zou ik weer eens wat frictie tussen Amanda en Brian willen zien. Claire wordt uiteindelijk wel ge-toneelhaakt dus dat mag wat mij betreft wel even weer rustig verlopen zodat er eindelijk weer eens Huub+Claire+Jaap vs Brian+Amanda komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nooit van dat spreekwoord gehoord zeker |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
tuurlijk wel, een grapje moet toch kunnen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Mag je hier wel op elkaar reageren? Bij nowlive niet dan wordt gelijk de toegang ontzegt. Ik hoop dat iemand van jullie mij antwoord kan geven, alvast bedankt. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
xanne volgens mij ben jij ook niet zo bijdehant,of zit jij je te vervelen ga je honden hokken schoonmaken dan doe je nog wat nuttigs |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ook goedemiddag, klopt het dat de site er vannacht en vanmorgen uitlag??? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hier mag dat wel ja liesbeth. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat leuk nog een lisbeth, mijn vrouw heet namelijk Lizbeth, hoor je toch minder vaak. dan Liesbeth. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, bij onze hostingprovider lag een gedeelte van hun netwerk eruit... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Boudewijn, kan ik iets meer doen dan niet reageren op frans 06 hij laat niet los lijkt wel een pitbull blijft uitdagen? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: okè thanx dacht al dat er duistere personen bezig waren:P |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja wat verwacht je, wanneer het met de kooi te maken heeft word het al snel duister, maar vanf je veilige pc goed te doen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en wij maar denken dat Huub zo duister is, lol. zo las net de brief van iemand van vol, kijk een vermoeden is er altijd wel. maar als het p deze manier bevestigd wordt, pff. nogal logisch dat Claire met zwartskopf binnenkomt. wat een lol zeg. al met al ben ik blij dat wij niet smsen, wij hebben meer plezier met hier posten en kletsen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- niet reageren op evt. andere forumleden met persoonlijke dingen, alleen op bewoners -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
voor de tweede keer: negeer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
miss-bitch
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hier zijn pitbulls verboden, worden in belsag genomen en laten ze inslapen, persoonlijk vind ik dat onzin, want een pitbull in huis is een heel gehoorzame teef of reu, je laat ze helpen en zijn veilger dan een kerkuil. beetje zielig dat wel. allemaal in laten slapen zijn zo gehoorzaam als, ik weet niet wat, aan hun BAAS! 1 keer fluiten en gaan gelijk in hun mandje met staartje tussen de korte gedrongen pootjes. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
- niet reageren op evt. andere forumleden met persoonlijke dingen, alleen op bewoners -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
- dubbelpost -
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
boudewijn je bent een echte grapjas,wat er geschreven word slaat kant nog wal |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Nou reken maar dat 99% de waarheid is. van de brief uit de witte bergen. SYl leef met je mee, het is logisch dat de Huubfans hier niet aan willen, dat zou betekenen dat ze met open ogen bedrogen zijn, dus blijven ze protesteren dat het gelogen is. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
het hele gouden kooi gebeuren is een grote leugen,alles is gebazeerd op list en bedrog wat is er nog geloofwaardig totaal niets,izzie en xanne willen jullie ff inhoudelijk reageren alleen commentaar op de bewoners ja ,dat geld zeer zeker voor jullie |
|
|
|