BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het is beter als je het helemaal niet doet!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Het is beter als je het helemaal niet doet!"

Claire is niet voor niets vroeg opgestaan. Ellen de paardenverzorgster gaat haar begeleiden met het paardrijden. "Goedemorgen, middag, avond!", begroet de Tilburgse Ellen buiten bij de paardenstallen. "Ik was iets te laat, maar ik dacht al; dat vinden jullie vast niet erg!", aldus de paardenverzorgster. De dames keuvelen wat, maar dan komt Ellen ineens met een pijnlijke mededeling. "Let op je sigaretten, vooral bij de paardenstallen. Het is gewoon iets wat niet bij paarden hoort! Voor de veiligheid kan het gewoon niet! Ik kan wel zeggen 'opletten', maar het is beter als je dat gewoon helemaal niet doet!", vervolgt een wijze Ellen. Claire valt even stil, maar toont dan toch begrip. "Je hebt helemaal gelijk", piept ze. Maar is Claire daadwerkelijk bereid om haar rookverslaving op te offeren voor een uurtje paardrijden?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het is beter als je het helemaal niet doet!"

0.0047070