BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Topavond voor Huub?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Topavond voor Huub?

Ondertussen zijn alle Miljonairs en gastspelers wakker en aangekleed. 'Fris en fruitig' kunnen we helaas niet echt zeggen aangezien Eric last heeft van een kater. "Ik ben vanochtend pas om half zes teruggekomen", vertelt hij aan Ellen over zijn uitje. Na zijn beklag zoekt hij zijn maatje Huub op die aan de andere kant van de paardenstallen naar Claire aan het kijken is. De Oldenzaler steekt meteen van wal. "Ik heb gister een heel goed gesprek met Claire gehad." Huub licht vervolgens Eric in over het kaartje met Lieke erop. "En de seks vannacht was echt top!", springt hij van de hak op de tak. Kan je het nog allemaal volgen, Eric?

bron: tien.tv
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 16:19   quote  deeplink  
mooi huubske alles komt goed en vertel achter in het hokje even dat het tijd word dat die rat en snol eens gaan spelen jij hebt lang genoeg een hoofdrol gespeeld,en laat het hokje verbieden dat de ratten niet sneaky mogen spelen en fluisteren,ratje is wel bang nu hij blijft wel bij jullie uit de buurt de straatvechter!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 16:19 schreef fleur82 het volgende:
mooi huubske alles komt goed en vertel achter in het hokje even dat het tijd word dat die rat en snol eens gaan spelen jij hebt lang genoeg een hoofdrol gespeeld,en laat het hokje verbieden dat de ratten niet sneaky mogen spelen en fluisteren,ratje is wel bang nu hij blijft wel bij jullie uit de buurt de straatvechter!!!
Hoe speelt Brian sneaky dan?

Als het goed is mag hij niet meer papiaments praten met z'n broer tijdens optredens etc.
En ik denk dat de bewoners de opdracht hebben gekregen om niet teveel bij elkaar in de buurt te komen maar alleen tijdens het eten ofzo om toch nog een beetje tv te maken...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 16:25   quote  deeplink  
Overigens vindt ik dat niemand van buiten informatie mag doorspelen... dat ging vroeger veel beter en dan wisten ze tenminste niets over elkaars plannen en dan lukte het tenminste veel vaker...
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 16:39   quote  deeplink  
hoevaak heeft die rat al informatie gehad en ik vind dat huub meer openlijk is dan die andere 2,altijd stiekum ruzie een ander mag het niet horen terwijl huub daar maling aan heeft en als er 2 fluisteren dan zijn dat die rat en snol wel!!en hij is duidelijk bang voor huub en co,laat dan ook aman het woord doen het is een grote looser!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 17:03   quote  deeplink  
Volgens mij is de laatste keer geweest tijdens het K-1 gevecht waarbij Lieke info aan Amanda heeft doorgespeeld over hoe je Huub het beste over de zeik kan krijgen. Alleen is dat Huubs eigen schuld geweest en typeert het hoe Huub zijn voormalig medespelers blijkbaar ook buiten het spel zo erg kan 'bedonderen' dat zelfs Lieke zonder eigen gewin tegen hem gaat spelen.

Daarvoor hadden ze Selene als roddeltante, maar daarvoor in de plaats had Huub uiteraard Hedda, Sylvia en ni nog stteds dus Eric.

Het compenseert elkaar een beetje denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Boudewijn --
johan13
 johan13 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:09   quote  deeplink  
boudewijn
je vergeet dat huub bij optredens brieven kreeg met spelinfo. hij kreeg die brief van leden van geenleven, hij heeft dat zelf gezegd op de streams. kijk maar naar het filmpje toen hij terug kwam van een optreden en kwaad werd op luc omdat luc een plannetje had bedacht samen met selene. hij kon die info alleen maar weten van mensen die niet in de kooi zitten
djen
 djen - zaterdag 23 februari 2008 - 17:10   quote  deeplink  
iedereen krijgt buiten informatie wie dan ook
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:09 schreef johan13 het volgende:
boudewijn
je vergeet dat huub bij optredens brieven kreeg met spelinfo. hij kreeg die brief van leden van geenleven, hij heeft dat zelf gezegd op de streams. kijk maar naar het filmpje toen hij terug kwam van een optreden en kwaad werd op luc omdat luc een plannetje had bedacht samen met selene. hij kon die info alleen maar weten van mensen die niet in de kooi zitten
Zelfde als toen huub terug kwam van zijn 8 uur, hij kreeg een smsje ( zijn eigen woorden ) dat Lieke hem eruit zou stemmen.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 17:14   quote  deeplink  
Het word nu toch echt, De wie belazerd wie, zooi!
johan13
 johan13 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:13 schreef Xanne het volgende:

[..]

Zelfde als toen huub terug kwam van zijn 8 uur, hij kreeg een smsje ( zijn eigen woorden ) dat Lieke hem eruit zou stemmen.
en van wie kreeg hij dat sms-jes. van de voorganger van geenleven
fleur82
 fleur82 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:03 schreef Boudewijn het volgende:
Volgens mij is de laatste keer geweest tijdens het K-1 gevecht waarbij Lieke info aan Amanda heeft doorgespeeld over hoe je Huub het beste over de zeik kan krijgen. Alleen is dat Huubs eigen schuld geweest en typeert het hoe Huub zijn voormalig medespelers blijkbaar ook buiten het spel zo erg kan 'bedonderen' dat zelfs Lieke zonder eigen gewin tegen hem gaat spelen.

Daarvoor hadden ze Selene als roddeltante, maar daarvoor in de plaats had Huub uiteraard Hedda, Sylvia en ni nog stteds dus Eric.

Het compenseert elkaar een beetje denk ik
en jij gelooft lieke die met een grote leugen de kooi is ingekomen,en huub gebruikt heeft,daarna ging ze verder met rat en snol die haar 7 maanden als slieko hebben gebruikt!!nou sorry ik niet!!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 23 februari 2008 - 17:44   quote  deeplink  
de hele gouden kooi is een grote leugen dus maakt het niets uit waar informatie vandaan komt,het is en blijft een grote asociale bende
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:15 schreef johan13 het volgende:

[..]

en van wie kreeg hij dat sms-jes. van de voorganger van geenleven
Juist' het forum wat niet genoemd mag worden' lol. ik gun ze geen reklame hoor.
johan13
 johan13 - zaterdag 23 februari 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:28 schreef fleur82 het volgende:

[..]

en jij gelooft lieke die met een grote leugen de kooi is ingekomen,en huub gebruikt heeft,daarna ging ze verder met rat en snol die haar 7 maanden als slieko hebben gebruikt!!nou sorry ik niet!!
is huub niet met een leugen teruggekeerd in de kooi. eerst zeggen dat hij wel heeft geschopt en toen hij buiten de kooi was via de media gaan klagen dat hij niet heeft geschopt.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 18:46   quote  deeplink  
alles mag, Liegen en doen, voor 2,2 miljoen, ohhhhh we kunnen rijmen en dichten zonder hemd op te lichten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Joseba@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 17:28 schreef fleur82 het volgende:

[..]

Ik vond Lieke zich oprecht voordoen tijdens haar afscheid naar Amanda toe dus ook al heeft ze zich op een rare manier erin gewerkt (je moet iets he....) hoeft ze nu geen spel meer te spelen en toch helpt ze Amanda... dat vindt ik wel iets zeggen voor iemand die zolang met Huub samen gewerkt heeft.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 19:47   quote  deeplink  
Met name vind ik het iets zeggen over het feit hoe sterk afhankelijk Lieke van Huub was geworden, Ik vermoed dat dit ook de reden is waarom zij zich nu zo verzet tegen Huub hij zegt altijd alles voor het spel. maar zelfs daarin gebruikte hij foutieve informatie naar haar oftewel opzettelijk willens en wetens liegen, als teammaatje en als minnaar. dat is moeilijk te vrkroppen denk ik.
tino
 tino - zondag 24 februari 2008 - 11:34   quote  deeplink  
De kabouter heeft geen karakter, is een grote NUL, die nooit te vertrouwen is, dat heeft hij zelf meerdere keren bewezen...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 24 februari 2008 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2008 - 11:34 schreef tino het volgende:
De kabouter heeft geen karakter, is een grote NUL, die nooit te vertrouwen is, dat heeft hij zelf meerdere keren bewezen...
zeg maar rustig dagelijks, Tino.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Topavond voor Huub?

0.0042870