|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een nek aan nek race
"Kusje" roept Amanda nog, en daar gaat ze. "Bij het vallen van een stoel, komt er vijf seconden bij", stelt Brian de laatste regel en dan is ze echt weg. "1minuut 23", roept Brian naar zijn gefinishte vriendin. Laten we hopen dat Brian er ook zonder kleerscheuren vanaf komt. "Ik ga kei, en keihard van je winnen, die tijd die jij hebt gezet stelt helemaal niets voor", zegt de ervaren crosser nog en dan is ook hij op pad. "Stop! 1 minuut 4", is de einduitslag. "We gaan nog een keer", zegt Amanda die het niet bij een verlies laat zitten. De verveling van vanmiddag is nergens meer te bekennen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik vind het behoorlijk link met een grasmaaier crossen, ben 1 keer ( jaren terug over de kop gegaan, met zo'n ding. nou ik kan je vertellen dat de konijnen van de buren een bijzonder kapsel hadden na de rit, en goddank niet over een kind gereden, de konijnen was al moeilijk overheen te komen. hoewel ze op slag dood waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 februari 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
|