BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Bijna perfect

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Bijna perfect

Amanda zit helemaal in haar element op de bank. Niet alleen mocht zij haar hulp in de keuken staken, ook krijgt zij nu haar bord heerlijkheden op haar schoot bezorgd. "Oh! Ik vind het zo spannend! Ik heb dit keer geen idee wie er vandaag weg moet!", roept ze naar de televisie. Ze mist alleen nog één dingetje. "Moppie! Kom hier zitten dan!", gilt ze naar haar kokende vriendje. Hij eet zijn voorgerecht aan het keukenblad, omdat hij de vleesjes van het hoofdgerecht goed in de gaten moet houden. Helaas Amanda, je kan niet alles hebben...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 20:25   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-1798/#33303, knap staaltje werk Boudewijn! Zit meer in jou dan een DGK forum! shapoo
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 - 20:25 schreef izzie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-1798/#33303, knap staaltje werk Boudewijn! Zit meer in jou dan een DGK forum! shapoo
wat bedoel je?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 20:47   quote  deeplink  
ik had geen idee, dat je meer topics had, niet erg slim, en ben niet eens donker blond, er zijn zat andere topics, dus jij blijft wel iets langer dan DGK, om een heel lang verhaal in te korten het is een compliment.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 23 februari 2008 - 20:51   quote  deeplink  
Heb je al onze nieuws onderwerpen al gezien op www.headliner.nl :)

(iets naar onder scrollen onder het kopje 'Alle Subsectie's op alfabet')

DGK is maar een klein onderdeel van onze site maar er wel eentje waar men makkelijker als startend forum over discussieerd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 21:12   quote  deeplink  
uiteraard, men weet dat er van een DGk ijker niet veel wordt verwacht.ik ga direct een kijkje nemen daar. ik had echt geen idee.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 21:28   quote  deeplink  
ook een goedemorgen, er zitten wel iets meer dan ik verwachtte, shame on me, ik keek niet verder danmijn neus lang was. complimenten.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 21:42   quote  deeplink  
wat een giller, Smeric meent gedruggeerd te zijn, nou Smeric maak je maar niet druk, op het moment dat iemand jou echt drugs zou toedienen, zou je het niet eens meer merken.
Ik ben niet voor lijfstraffen, maar zou het wel begrijpen Als Palma iets in je drankje zou gooien. wat een type zeg.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 23 februari 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Ja izzie we wakker blijven he? ja lachen man smericje drugs in zijn drinken gedaan. nou neem mij niet kwalijk hij lust er normaal gesproken wel pap van, maar dan neemt hij het zelf. zou dat het verschil zijn? ik geloof niet dat Palma iets in zijn drinken doet hoor. Hij zei wel dat zij naast hem zat, hum weer zo'n sugestieve toestand a la snericje!
yvonne
 yvonne - zondag 24 februari 2008 - 00:00   quote  deeplink  
hij zei vannacht zelf dat ie veel had gedronken en een jointje had gerookt, ik zat te streamen en te schrijven, en ik keek gelijk naar zijn ogen, was m in ieder geval aan te zien
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 24 februari 2008 - 00:19   quote  deeplink  
Ja nu ook weer total losso. morgen hebben Brian en Amanda hem weer vergiftigd/
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 24 februari 2008 - 00:23   quote  deeplink  
het is weer net zo als gisteravond,als dit zo door moet gaan tot aan de finale wordt het geen knaller kan ik je vertellen, Claire zal nooit geen Lieke worden, arme Huub lol. met Claire spat je niet van het scherm, zeg maar!
tino
 tino - zondag 24 februari 2008 - 11:39   quote  deeplink  
en die Nicht Erica moet nou toch eindelijk eens voorgoed verdwijnen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 24 februari 2008 - 17:59   quote  deeplink  
inderdaad Tino, word al misselijk al ik dat stemmetje hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Bijna perfect

0.0048758