BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Idols-ster nieuwe lover van Jaap?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 24 februari 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Idols-ster nieuwe lover van Jaap?

"Jaap je moet proberen Nathalie te versieren!", aldus een enthousiaste Amanda. "Wie is Nathalie?", vraagt de Briellenaar onverschillig. "Van Idols! En je moet zorgen dat je contact met haar krijgt!", piept de Amsterdamse. "En dan wint ze de finale met jou steun want dan meng je jouw fanbase met haar fanbase! Dan zorg je dat al jouw fans op Nathalie gaan stemmen en al haar fans op jou!", redeneert Brian hoopvol. "Ik zag je gisteren wel kijken naar de 'boobies' van Nathalie!", gaat hij verder. "Ja! Maar jij keek ook!", verweert Jaap zich. "Ja dat is ook zo, maar ik was het aan het analyseren. Hoe jij naar die boobies keek...Jij ziet de 'boobies' van Nathalie als bewegende vloeibare chocola!", grapt de Antilliaan. De grote Miljonair geeft geen commentaar, maar ondertussen verschijnt er wel een grote grijns op het gezicht van de Briellenaar! Jaap lust graag chocolade...

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 24 februari 2008 - 18:39   quote  deeplink  
af en toe lijkt Jaap bijna sympathiek, laat hij het maar niet horen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Idols-ster nieuwe lover van Jaap?

0.0043430