BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Twijfels over Jaap?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 24 februari 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Twijfels over Jaap?

Jaap komt nu bij het drietal ook aan de orde. "Maakt hij zich druk denk je?", vraagt Huub. "Ik weet waar hij het met Cora over heeft gehad", vertelt Eric. Maar Eric vertelt niets. "Ik weet bij Jaap toch nooit wat wel echt en wat niet echt is. Hij kan ook bij Cora een lulverhaal ophangen, dus ja", twijfelt de gastspeler. "Jaap en ik hebben de beste deal die er is", vertelt Huub zeker. "Ik ben echt de Sjaak, als Jaap en Claire me eruit stemmen", grapt hij dan. "Deals kunnen altijd gebroken worden", waarschuwt Eric hem. "Het kan ook zijn dat Jaap zich wat meer op de vlakte houdt, omdat ik er ben", denkt de gastspeler hardop na. "Omdat Jaap er bang voor is dat ik Huub dingen toefluister", gaat hij verder. "Ik denk dat je je over Jaap niet druk hoeft te maken, die zit gewoon te denken wat hij kan gaan doen", sust Claire het stel mannen. "Wie denk je dat er het eerste uitgaat?", vraagt de Oldenzaler aan zijn vriendinnetje. Het blijft een lange tijd stil. "Als het aan mij ligt Jaap!", aldus een oprechte Claire. "Ik wist het wel, wist alleen niet of je de ballen had om dat te zeggen", glundert Huub. Maakt de Oldenzaler zich nu zelfs zorgen om zijn grote maat?

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zondag 24 februari 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Zie brief in vorige posting.....
tino
 tino - maandag 25 februari 2008 - 09:34   quote  deeplink  
wat een nepzooi.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Twijfels over Jaap?

0.0073831