|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Eric wordt genegeerd
Na het aanpassen van drie verschillende shirts, komt Eric fris en fruitig aan in de keuken. "Hallo!", roept hij vrolijk tegen Palma die driftig het keukenblok aan het boenen is. Het hoofd huishouding reageert echter niet en gaat onverstoord verder met haar werk. "Zeggen we niets meer? Joehoe!", probeert Eric weer terwijl hij met zijn gezicht vlak voor dat van Palma hangt. "Nou, dan niet hoor", mompelt hij. Een paar minuten later probeert de gastspeler het nogmaals. "Palma, heb jij de zoetjes gezien? Ga je nou echt niets zeggen, dat is niet zo beleefd", zegt hij en dan loopt hij maar naar buiten om een sigaretje te roken. Heeft het hoofd huishouding een ochtendhumeur of is er meer aan de hand?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
waarom ook aandacht schenken aan een gastspeler |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
helemaal negeren die Nicht Erica |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Doodzwijgen is erger dan vervloeken, voor zo'n spektakel figuurtje. wil graag in de picture, dus blijft nog even hangen, beter dat hij zwijgt in alle talen. anders word hij er deze week nog uit gekelderd. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik mag die eric wel hij is recht voor zijn raap,en er valt er nog eens wat te lachen,eric je mag wat mij betreft blijven knul |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hij heeft mij teveel een echte NICHTEN-stem |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
maar hij komt er wel voor uit, hij is niet de enigste daar neem die ricardo het zelfde laken en pak ieder vogeltje zingt zo hij gebekt is ,en iedere gek heeft zijn of haar gebrek |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Eric is gewoon de laaghartigste, die in het huis heeft gezeten, en is terug gekeerd,a;s gastspeler voor de nichtenrammer, want dat is GHLUUB laten we wel eerlijk blijven, verloochend zijn overleden moeder,laat haar foto vernietigen, laat zichzelf op zijn bek slaan. en ook nog eens onder water. laat zich en zijn bezoek met stront bekogelen, need i say more. bye bye smeric oh wat een heerlijk ventje. ga lekker je studie afmaken, afijn daar is hij te stom voor. dropstaafje! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06