BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lekker rustig, alles schoon

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 25 februari 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Lekker rustig, alles schoon

Ivar is al gearriveerd in de Villa voor de pianolessen. Hij zit als één van de eersten aan de ontbijttafel. Huub komt ook de keuken in gestormd. "Goedemorgen Palma, koffie alstublieft. Melk en suiker, je kan het", roept hij naar het nog steeds stilzwijgende hoofd huishouding. "Kijk ze kan het wel, gewoon zonder te zeuren haar werk doen. Ik ben echt blij verrast. Het is net alsof we echte huishouding hebben. Lekker rustig, alles schoon", zegt Huub als hij merkt dat de normaal gesproken goedgebekte Palma zich kalm houdt. Gaan we er nog achter komen wat ze onder de leden heeft?

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - maandag 25 februari 2008 - 10:44   quote  deeplink  
nou nog de bek van die kabouter spoelen met water en zeep(veel zeep), mischien komt er dan eens een keer normale woorden uit die bek
tino
 tino - maandag 25 februari 2008 - 12:08   quote  deeplink  
jonge wat een eigengereid stuk vreten, die kabouter, gelooft echt dat hij een echte miljonair is...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 25 februari 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Ja Palma zwijgen helpt, NOT, ik begrijp niet dat Palma zich zo laat kennen, door zo'n gebekt telefoon verkopertje, de dwerg, meet zich al een houding aan van lik mijn vestje. in no time de vergetelheid in, na de Goudenkooi. ben benieuwd wat de mensjes doen met hun leven als ze Ghluup niet meer kunnen aanhangen en verdedigen. Krijgt Ghluup dan 44% stalkers? ben benieuwd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lekker rustig, alles schoon

0.0056750