BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Palma, denk aan je bloeddruk"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 25 februari 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Palma, denk aan je bloeddruk"

De Miljonairs trachten Palma aan het praten te krijgen, maar dit lukt niet echt. "Hoe was jouw weekend, Palma?", probeert Huub. Eric zit het hoofd huishouding ook een beetje op te jutten. "Ho, ho! Je moet Palma niet nog verder uitdagen", roept Huub hem tot de orde. "Maar er zal toch wel een reden zijn voor haar zwijgen?", vraagt Ivar zich af. Niemand kan hem antwoorden. "Palma, Palma, Palma, denk aan je bloeddruk schat. Met je poffertjes porum. Hé, aangeklede tuinslang!", zegt Huub die zijn eigen advies aan Eric negeert en het hoofd huishouding toch begint uit te dagen. "Zullen we haar gewoon gaan knuffelen? Palma, wil je een knuffel?", vraagt de Oldenzaler die onmiddellijk op Palma afloopt. "Afstand hè! Afstand!", gilt de huishoudster. "Ik vind het wel heel prettig als Palma haar woorden zo zorgvuldig uitkiest", grapt Eric. Wat is er toch aan de hand?

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - maandag 25 februari 2008 - 10:42   quote  deeplink  
volgens mij vergeet die kontelikker dat hij maar gastspeler is, hij heeft last van het selenesyndroom
tino
 tino - maandag 25 februari 2008 - 12:10   quote  deeplink  
nou ik zou ook een heel slecht humeur hebben als ik die bruinwerker erica het eerste was wat is s'morgens vroeg zag, zou me meteen kotsmisselijk en ziek melden
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 februari 2008 - 14:15   quote  deeplink  
Wat zou het nut zijn van Eric daar?

Uiteindelijk samen met Huub tegen Claire?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 25 februari 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Het nut wat Smeric daar heeft? is doodeenvoudig, Ghluup wil eigenlijk weg, nu moet Smeric hem moed in spreken, om wat langer rond te struinen daar. hij heeft al te veel sancties op zijn conto. dus daar kan smeric ook nog bij, smeric op Huub zijn kont ohhhhhhhhhhhh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Palma, denk aan je bloeddruk"

0.0051088