BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Echte liefde tussen Huub en Jaap!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 25 februari 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Echte liefde tussen Huub en Jaap!

Huub gaat onverstoord verder in zijn tirade over Claire. "Ik mocht willen dat het Lieke was, qua speelsterkte. Dan zou ik het wel aandurven om met haar verder te gaan. Maar als ik jou er nu uit stem, zit ik zelf over drie á vier maanden ook thuis", beredeneert de Oldenzaler. "Brian en Amanda kunnen Claire helemaal gek maken", knikt Jaap instemmend. "Ik wil gewoon even zeggen dat ik heel blij ben met jou als speelpartner", liefkoost Huub zijn grote vriend. Dan verdwijnt hij even om op de foto te gaan voor Tillywood. Hij is binnen de kortste keren weer terug. "Brian weet dondersgoed dat als één van ons overblijft met Claire, hij haar helemaal gek kan maken. Dan hoeft hij er nog maar één iemand uit te stemmen", meent Jaap. De twee knikken bedenkelijk en beëindigen hun gesprek met een knuffel. Wat een rijkdom dat zij elkaar hebben!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Echte liefde tussen Huub en Jaap!

0.0053169