|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Mike vertelt...
Eerder vandaag vroeg Angela van Tillywood aan Mike of hij ook even tijd had om met haar te kletsen. "Jij komt van armoede in rijkdom, en ik zou je willen vragen wat het met jou doet", vraagt de interviewster. Mike moest daar even over nadenken, maar nu is hij klaar om zijn verhaal te vertellen. "Sinds ik hier zit heb ik het gevoel dat ik buiten niet hard genoeg gevochten heb om iets van mijn leven te maken", steekt Mike van wal. "Je zit hier wel om een goed voorbeeld te geven en in die dertien jaar op straat loopt iedereen je straal voorbij. Nu krijg ik brieven van vrouwen die met me willen daten, mensen roepen mijn naam op podia. Het is een hele vreemde gewaarwording om van niets opeens iets te zijn. Het geeft je wel de motivatie om uit die vicieuze cirkel te stappen en weer te gaan vechten voor je leven", vervolgt hij. "Ben je nu gelukkiger?", vraagt Angela. "Luxe is heel mooi, maar ik ben nooit materialistisch ingesteld geweest. Op een gegeven moment realiseer je je wel dat het fijn is om een douche te hebben", vertelt de voormalig zwerver. Een interessant verhaal voor Tillywood magazine!
bron: tien.tv |
|
|