BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Interviewtijd!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 25 februari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Interviewtijd!

Claire staat even in het middelpunt van de attentie met Tillywood over de vloer. De Tilburgse trekt haar mooiste kleren aan en neemt plaats op een tuinstoel bij het zwembad. Angela de interviewster en een fotograaf zitten tegenover haar. Het interview moet gaan over rijkdom, en als echte Miljonair heeft Claire daar natuurlijk wel een mening over. Maar Angela wil eerste even alles weten over de relatie die Claire met Huub heeft. "We gaan het zo ook over Tilburg en rijkdom hebben hoor, maar Huub dus...", lacht de interviewster. Claire vertelt haar wanneer ze voor Huub viel, hoe ze zich voelde na het drama met Gaby en relaties in De Gouden Kooi. "De klik die ik met Huub heb, vind ik wel heel speciaal. Als wij buiten hadden gekletst had ik dat ook gevoeld", legt Claire uit als Angela vraagt of ze Huub buiten de Kooi ook leuk had gevonden. "Hoe denk je dat het publiek jou ziet?", is de volgende vraag. "Als een heel naïef, blond meisje", antwoordt Claire. Dan komt Huub langslopen en gaat alle aandacht even naar hem uit.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Interviewtijd!

0.0042550