BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hoofdrol of bijrol?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 25 februari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Hoofdrol of bijrol?

Donderdagavond staat er weer een ontslagronde te wachten en dus draait de plannenmotor weer op volle toeren. Huub heeft het plan om Amanda op de ontslagbank te krijgen, maar deze weg bewandelt hij niet zonder een flinke omweg te nemen. "Het mooiste zou zijn als Brian niet verwacht dat Amanda op de bank gaat. Dus we moeten doen alsof Jaap op de bank gaat, of Claire...", denkt hij hardop, terwijl Eric en Claire toeluisteren. "Dus het is mooi als jij aan Brian vertelt dat ik Claire eruit wil stemmen", richt hij zich tot Eric. "Dan kan je vertellen dat ik bezig ben om Jaap over te halen om Claire op de bank te zetten", legt Huub verder uit. "Oké", reageert Eric instemmend. Claire zit erbij en hoort alles zwijgend aan. Mooi hoor, je speelt een hoofdrol en je hoeft er niets voor te doen!

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 26 februari 2008 - 09:40   quote  deeplink  
DAT is haar rol, niets doen (behalve roken dan)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Claire is gewoon en heeft gewoon een Bijdrol!
tino
 tino - dinsdag 26 februari 2008 - 14:47   quote  deeplink  
ook goed Xanne
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 14:52   quote  deeplink  
vind het wel gezellig als je mij Xanne noemt maar heb een cm of wat te veel Duitse staander voor een meid, geef niks hoor, komt is mijn meissies kletspunt adressie, maar ik drop zo nu en dan wat, meer nu als dan. en mijn zoons, en mijn dochters ook, dus als je denkt so die spreekt zichzelf tegen hoeft niet altijd zo te zijn. mijn zoons vinden voornamelijk de voorgevel van Amanda prachtig. enz. enz.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 14:55   quote  deeplink  
zo daar werd Huub ff tijdeljk getoneelhoekt, ( M.A.W hij moest daar ff weg) slabek is het weer niet eens met de regie en dan gaat hij mokken. echt fantastisch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Joseba@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hoofdrol of bijrol?

0.0052611