|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een knuffel van Huub!
Huub staat even op van tafel om zijn 'jarige' kompaan even te omhelzen. En het bevalt hem kennelijk prima want hij blijft lang om de nek van Jaap hangen. "Wat vind je nou eigenlijk het tofste wat wij samen hebben gedaan?", vraagt Jaap aan zijn kleine kompaan. "Gesprekken in het kantoor...", antwoordt Huub terwijl hij hard nadenkt over andere mooie herinneringen. Palma weet er gelukkig wel weer een paar, zodat het gesprek gaande blijft en Jaap blijft stralen...
We zeiden het al eerder... Dit is ware liefde!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik zit ondertussen hier naar de streams te kijken en te luisteren, dan moet mij toch even van het hart, Amanda kan leuk uit de hoek komen, als het mijn messie was, zou ik zo er terug in slaan, dat ten eerste, maar het is toch ook echt geen trouwmateriaal, misschien doordat zij te jong is, maar bovenal inderdaad niet meer dan een stoeipoes. er zullen best mannen zijn die met haar willen trouwen, maar voor de rest. Wees reƫel, ze komt binnen en verteld dat ze samen met Nena op de HAVO zat. hoe langer ze in de kooi zit hoe hoger de opleiding wordt die ze niet heeft afgemaakt. want Samen met vriendinnen zat ze Ook op de MAVO, die ze niet heeft afgemaakt. en dan het verhaal van haar borsten ( ook geheel uitgemolken ) excuses voor de woord-speling.( niet te verwarren met spelling)MAW,ik vind Amanda perfect voor HUUB. sexen sexen en nog meer sexen en als het te oud wordt? inruilen voor een nieuwe vebeterde versie. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
jaap van harte gefeliciteerd met jou jaar dag,maak er iets leuks van, een fijne dag toegewenst |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat Jaap maar veel spel-info mag krijgen op z'n jaardag! :) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Wij hopen met grote hopen weer een glimp van Jaapio op te vangen hier, dan zal ik hem wel het een en ander ff overbrieven. ohw dat mag niet? maar iedereen krijgt spelinfo. hoe kan dat dan? Nou jaapio verraad alles in zijn slaap! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zou wel te gek zijn, 2 honden vechten om een been, en de derde loopt er mee heen, wie had nou verwacht Jaapio er langer dan een jaar in zou zitten. hij mocht er een jaar blijven van Cora dan was het voorbij. nou Jaap tot nooit meer ziensssssssssssssssssssss ( dream on)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Jaap moet blijven, kabouter en kontelijkker moeten EXIT |
|
|
|