|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Watertrappelen!
Brian en Amanda liggen heerlijk op de bank van de Chill Room in hun badjas te relaxen. "Ik wil zo graag met jou even buiten De Gouden Kooi zijn", vertelt Amanda. "Ik wil er heus wel contactpunten voor betalen", vervolgt ze. Brian knikt instemmend. "Gewoon voor een uurtje naar Artis, dat er gewoon camera's meegaan...", gaat Amanda enthousiast door. "Een soort NewlyWeds alleen dan van ons", fantaseert Brian mee. "Ga jij straks watertrappelen?", gooit hij het ineens over een andere boeg. "Ohja!", herinnert de Amsterdamse zich enigszins teleurgesteld. "Je weddenschap nakomen? Vijf minuten?", helpt Brian nog even. Amanda stemt in, maar ze wil eerst even warm worden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
wat een goorlap zoooooooooooooooo als je masseur je zo behandeld dan klaag je hem aan babababababa |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
en wat hoor ik nu Huub en Claire mochten niet samen in de sauna die stoeph en die vuile oversekse Braaaa wel HOE KROM IS DAT REGIE |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
HAHA Hoor Huub heel veel mensen willen Brian niet in de kooi zien, nou droplul nog veel meer mensen willen jou niet uit de kooi zien, niet meer beschermt, niet meer je mening verkondigen, zonder dingen te kunnen bewijzen geen invloed meer op heel veel mensen, Je hebt het aan JEZELF te danken al die sancties. ze zouden je gewoon 1 keer een tof daggie in je uppie moeten laten tieren, dat zou pas lachen zijn net zolang tot je weer gaat blerren, zoals vrijdag en zaterdag. janken als een baby, booehooe booeenooe, bler bler.maar wel on stream. Kolere zelfs de Krolse katten van de buren janken niet zo. als je het niet meer leuk vind? Dan rot je toch lekker op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 februari 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
|