BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Op zoek naar een hobby

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Op zoek naar een hobby

In de woonkamer is het weer tijd voor de kruiswoordpuzzel! Huub heeft natuurlijk de pen ter hand genomen en Eric en Claire assisteren hem. Al snel is de puzzel opgelost en dat moet iedereen weer op zoek naar een andere bezigheid. Eric gaat een krant lezen en Huub en Claire gaan weer lekker aan elkaar zitten. Hoe zal dat straks gaan als Hedda op bezoek komt?

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 17:38   quote  deeplink  
Nou dat er iets broeit, is een ding dat zeker is. Jaap en Cora mochten elkaar ontmoeten offstream verscheidene malen ergens las ik dat Huub dat ook voorzichzelf eiste. Offstream met Hedda, de regie zou daar niet mee akoord zijn gegaan, daarom was Huub pissed off. Vertelde Claire dat hij de hele dag de streams zou dwarsbomen, dat er dan vanzelf iets zou gebeuren, want zijn fans zouden dat niet pikken Huub een hele dag offstreams. nogmaals hearsay, dus geen idee of er ook maar een woord van waar is. Persoonlijk hoorde ik Huub wel tegen Claire zeggen, ga maar een spelletje doen met Brian dat mag vast wel, waarop Claire quasi grappig vroeg : zullen we een appeltaart gaan bakken? is er iemand die iets meer weet, of een checkbaarder versie kent?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 26 februari 2008 - 17:44   quote  deeplink  
Kijk nou daar s Huubje weer, chacherijnig en wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Op zoek naar een hobby

0.0042240